  • Data: 2014-11-15 18:58:19
    Temat: Re: przyłączacie się ?
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> szukaj wiadomości tego autora

    "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> wrote in message
    news:471d5462-ca39-4c3d-a727-bd7a154bb57e@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 14 listopada 2014 08:43:19 UTC+1 użytkownik paskuda03 napisał:
    > Ciekawy projekt amatorskiego monitoringu i pomiaru promieniowania.
    > I to naprawdę nie ma znaczenia że nie mamy ani jednej elektrowni.
    > http://radioactiveathome.org/boinc/forum_thread.php?
    id=460
    IZUJACE/Krzysztof%20Piszczek_Radioactive@Home%20.pdf

    > --
    > Paskuda03

    Dlaczego jak czytam że mogę wziąć udział w jakimś wspaniałym i niezwykle
    potrzebnym wszystkim projekcie, to mam wrażenie że chodzi o to żebym od kogoś
    coś kupił. I żeby on na tym zarobił. Niedawno ktoś mi chciał sprzedać pszczołę
    za 2 złote. Bo pszczoły są bardzo potrzebne i gdzieś zginęło 2 miliony pszczół.
    Chciała jakaś złodziejska fundacja na odtworzenie i zrobienie raportu zebrać 120
    tysięcy złotych. Z ciekawości sprawdziłem i 2 miliony pszczół to jedna średniej
    wielkości pasieka, czy jak to się w tej branży nazywa. I taka pasieka według
    allegro kosztuje kilka tysięcy z ulami. Szybciej mi chuj na czole wyrośnie jak
    dam złotówkę jakimś cwaniakom. Przy okazji. Jak zrobi się duże skażenie to nie
    ma gdzie spierdolić. To po co taki monitoring?

    Jesli powstanie gesta siec czujnikow i na mapie, to bedzie wiadomo gdzie jest
    zrodlo i w ktora strone uciekac...
    i nic nie musisz kupowac, mozesz zrobic sobie sam.
    http://www.rs-online.com/designspark/electronics/blo
    g/a-treacle-tin-radiation-detector
    po zalozeniu siatki, wtglada naprawde bojowo :)
    http://www.youtube.com/watch?v=DtQ746MPrNs