  • Data: 2014-11-15 16:13:01
    Temat: Re: przyłączacie się ?
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 08:43:19 UTC+1 użytkownik paskuda03 napisał:
    > Ciekawy projekt amatorskiego monitoringu i pomiaru promieniowania.
    > I to naprawdę nie ma znaczenia że nie mamy ani jednej elektrowni.
    > http://radioactiveathome.org/boinc/forum_thread.php?
    id=460
    IZUJACE/Krzysztof%20Piszczek_Radioactive@Home%20.pdf

    > --
    > Paskuda03

    Dlaczego jak czytam że mogę wziąć udział w jakimś wspaniałym i niezwykle potrzebnym
    wszystkim projekcie, to mam wrażenie że chodzi o to żebym od kogoś coś kupił. I żeby
    on na tym zarobił. Niedawno ktoś mi chciał sprzedać pszczołę za 2 złote. Bo pszczoły
    są bardzo potrzebne i gdzieś zginęło 2 miliony pszczół. Chciała jakaś złodziejska
    fundacja na odtworzenie i zrobienie raportu zebrać 120 tysięcy złotych. Z ciekawości
    sprawdziłem i 2 miliony pszczół to jedna średniej wielkości pasieka, czy jak to się w
    tej branży nazywa. I taka pasieka według allegro kosztuje kilka tysięcy z ulami.
    Szybciej mi chuj na czole wyrośnie jak dam złotówkę jakimś cwaniakom. Przy okazji.
    Jak zrobi się duże skażenie to nie ma gdzie spierdolić. To po co taki monitoring?