  • Data: 2014-11-15 22:04:13
    Temat: Re: przyłączacie się ?
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 15 listopada 2014 21:27:40 UTC+1 użytkownik depros napisał:
> [...]
    id=460
    IZUJACE/Krzysztof%20Piszczek_Radioactive@Home%20.pdf

    potrzebnym wszystkim projekcie, to mam wrażenie że chodzi o to żebym od kogoś coś
    kupił. I żeby on na tym zarobił. Niedawno ktoś mi chciał sprzedać pszczołę za 2
    złote. Bo pszczoły są bardzo potrzebne i gdzieś zginęło 2 miliony pszczół. Chciała
    jakaś złodziejska fundacja na odtworzenie i zrobienie raportu zebrać 120 tysięcy
    złotych. Z ciekawości sprawdziłem i 2 miliony pszczół to jedna średniej wielkości
    pasieka, czy jak to się w tej branży nazywa. I taka pasieka według allegro kosztuje
    kilka tysięcy z ulami. Szybciej mi chuj na czole wyrośnie jak dam złotówkę jakimś
    cwaniakom. Przy okazji. Jak zrobi się duże skażenie to nie ma gdzie spierdolić. To po
    co taki monitoring?

    > Nie dwa a pięć milionów pszczół.
    > http://www.tvn24.pl/polska-i-swiat,33,m/tajemnicza-s
    mierc-pszczol-5-milionow-zginelo-jednej-nocy,475542.
    html

> [...]
    > ponad 99% wszystkich pszczelarzy. Dla porównania warto przytoczyć
    > sytuację z innych państw: w Grecji zawodowców jest aż 36% a w Hiszpanii
    > co czwarty pszczelarz utrzymuje się tylko z pracy w pasiece."
    >
    > ale ty przecież wiesz lepiej że "sprawdziłem i 2 miliony pszczół to
    > jedna średniej wielkości pasieka"
    >
    > "Pszczoła[edytuj]
    > Rodzina pszczela składa się latem z ok. 50 tysięcy, a zimą ok. 10
    > tysięcy osobników.(Imkerverband Rheinland, 2008)"
    > http://pl.wikibooks.org/wiki/Pszczelarstwo/Statystyk
    >
    > 25 rodzin x 50 000 pszczół w sezonie letnim(max) 125000

    25x50 000= 1 250 000