  • 261. Data: 2013-05-20 11:57:31
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-05-20 11:50, Andrzej Lawa pisze:

    > Mhm. A jak klient zostanie miesiąc później zdiagnozowany, że ma tasiemca
    > albo inne paskudztwo, to jak odgadnie, w której jadłodajni to podłapał?

    Nawet, jeśli odgadnie, to udowodnienie winy właścicielowi wymagałoby
    kontroli z nakazu administracyjnego, czyli instytucji z uprawnieniami
    sanepidu :)

  • 262. Data: 2013-05-20 12:04:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 11:54, Liwiusz pisze:

    > Już o tym dyskutowaliśmy.

    I ja nadal czekam na jakąś SENSOWNĄ propozycję rozwiązania tego problemu.

    Zlecenie prywatnego badania na własny koszt wszystkich restauracji (i
    nie tylko!) z ostatniego miesiąca nie jest rozwiązaniem sensownym.
    Zwłaszcza, że restauratorzy mogą odesłać takich prywatnych badaczy na
    drzewo.

  • 263. Data: 2013-05-20 12:07:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-20 12:04, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > nie tylko!) z ostatniego miesiąca nie jest rozwiązaniem sensownym.
    > Zwłaszcza, że restauratorzy mogą odesłać takich prywatnych badaczy na

    Ktoś Ci każe jeść w restauracjach, które nie poddają się obiektywnym
    kontrolom?

    --
    Liwiusz

  • 264. Data: 2013-05-20 12:10:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 12:07, Liwiusz pisze:

    > Ktoś Ci każe jeść w restauracjach, które nie poddają się obiektywnym
    > kontrolom?

    Obiektywnym? A kto za nie płaci?

  • 265. Data: 2013-05-20 12:12:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-20 12:10, Andrzej Lawa pisze:

    > Obiektywnym? A kto za nie płaci?

    Jak na razie nikt. Zdajemy się na sanepid, który wyłapie że dostawy są
    robione przez te same drzwi, co wchodzą klienci (strrrraszne), ale sól
    drogowa już mu niestraszna.

    --
    Liwiusz

  • 266. Data: 2013-05-20 12:16:04
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-05-20 12:12, Liwiusz pisze:

    > Jak na razie nikt. Zdajemy się na sanepid, który wyłapie że dostawy są
    > robione przez te same drzwi, co wchodzą klienci (strrrraszne), ale sól
    > drogowa już mu niestraszna.

    I nie wykrywa plucia do zupy!

  • 267. Data: 2013-05-20 12:25:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 12:12, Liwiusz pisze:

    > Jak na razie nikt.

    Udajesz głupka? Czy nie udajesz?

    Kto za nie płaci w tym twoim wymarzonym świecie bez sanepidu.

  • 268. Data: 2013-05-20 12:26:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-20 12:16, trolling tone pisze:

    > I nie wykrywa plucia do zupy!

    No nie wykrywa. Andrzej musi chodzić do knajpy z zestawem małego laboranta!

    --
    Liwiusz

  • 269. Data: 2013-05-20 12:27:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-20 12:25, Andrzej Lawa pisze:

    > Udajesz głupka? Czy nie udajesz?
    >
    > Kto za nie płaci w tym twoim wymarzonym świecie bez sanepidu.

    Ten kto chce, aby coś przetestowano. Tak jak przykładowo teraz adept na
    prawo jazdy.

    --
    Liwiusz

  • 270. Data: 2013-05-20 12:30:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 12:27, Liwiusz pisze:

    > Ten kto chce, aby coś przetestowano.

    Czyli trzeba bulić prywatnej firmie za wyrywkowe badania. Czyli wychodzi
    na to samo.