  • Data: 2013-09-19 23:34:05
    Temat: Re: przetwornica do led - przeróbka na sciemnianie
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    http://s22.postimg.org/4l38bku5d/schemat.jpg
    Tutaj notka układu ap4310:
    http://datasheet.eeworld.com.cn/pdf/BCDSEMI/172433_A
    P4310.pdf
    Tak to wygląda. Regulować powinno się dać rezystorem 188 (oznaczenia
    przepisane z elementów). Pierwszy wzmacniacz jak przypuszczam
    zabezpiecza przed nadmiernym wzrostem napięcia na wyjściu w przypadku
    odłączenia modułu LED i zaniku prądu - "U" jest podpięte do głównego
    wyjścia, natomiast ten górny zacisk też do zasilania po jakiejś tam
    jeszcze filtracji. Nie patrzyłem co jest po pierwotnej stronie
    przetwornicy, ale zwarcie wyjścia transoptora powoduje jej całkowite
    wyłączenie. Teraz niech ktoś podpowie gdzie kupić ten scalak. bo jak już
    pisałem poszło zwarcie i wyleciała jedna z tych diodek i układ.

    --
    Mirek.