  • Data: 2013-09-19 22:06:39
    Temat: Re: przetwornica do led - przeróbka na sciemnianie
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.09.2013 15:47, Adam Wysocki wrote:

    > Może PWM-em zwierać tranzystor w transoptorze? (jeśli dobrze rozumiem
    > ideę)

    Raczej nie da się tak prosto, bo ona reaguje zbyt wolno na zwieranie
    tego transoptora.
    Sytuacja wygląda teraz tak, że odrysowałem przybliżony schemat tej
    płytki pomiarowej i chyba już wiem gdzie się wpiąć... niestety pacjent
    nie przeżył ;) i jestem na etapie poszukiwań układu AP4310, który dostał
    przy pomiarach (prawdopodobnie) zasilanie na wyjście. Za jakąś godzinkę
    (bo jestem po ostrej sesji monitorowo - lupowej) wrzucę schemat, to
    będzie wszystko jasne.

    --
    Mirek.