  • Data: 2010-01-09 20:06:57
    Temat: Re: przesiadka 500D na 50d?
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    news:slrnhkhnbe.ldq.lrem@localhost.localdomain...
    >W poście <hial86$bvv$1@inews.gazeta.pl>,
    > Piotr Biernawski nabazgrał:

    > To istnieją aparaty które nie pokazują tych informacji w wizjerze?
    > Ograniczając się do tych mających górny ekranik oczywiście...

    nie wiem, w wizjerze tam wala widze, tj widze to co mam sfotografowac,
    zastrzelilbym sie jakbym mial odczytywac, albo jeszcze lepiej - zmieniac
    opcje korzystajac z tegoz. po prostu mowie ze JA bez gornego ekraniku i 2
    pokretel bym nie przezyl. korzystam z nich non stop. zreszta sam
    przesiadalem sie z 350 na 40 i to byla zajebiajszcza dla mnie decyzja, bo
    350 po prostu zle mi sie robilo zdjecia (a argument o wielkosci aparatu tez
    akurat mam odwrotny niz wszyscy, wole wieksza puszke vide praca w
    rekawicach, a tak czy siak lustra nie zmieszcze do kieszeni wiec naprawde
    wiekszy rozmiar kompletnie mi nie wadzi)

    pozdr
    piotrek