  • Data: 2010-01-10 07:48:24
    Temat: Re: przesiadka 500D na 50d?
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt> szukaj wiadomości tego autora

    > He, he... o wilku mowa : )))))
    > A jak oceniasz AF 500D w porównaniu do 50D ?

    Wyraźną przewagę AF w 50d widać przy fotografowaniu obiektów ruchomych
    (servo). W pozostałych przypadkach tez jest nieco lepszy dzieki bocznym
    punktom krzyzowym.
    Ale AF w 500d daje radę, nawet na bocznych. Najlepszy dowód, że
    fotografowałem wczoraj ruchliwą drobnicę (mysikróliki, sikory) szkłem 300mm
    w kiepskich warunkach (ciemno, posrod swierkow) i praktycznie nie mam zdjec
    nietrafionych z powodu AF mimo głebi ostrości liczonej w milimetrach (f/4.0,
    odleglosc 1,5 metra). Zaletą 500d jest możliwość "zdjęcia" funkcji AF ze
    spustu i przeniesienia jej na przycisk * tak jak w wiekszych korpusach. W
    ten sposob można uniknąć np. niepotrzebnego ostrzenia, gdy obiekt wymknie
    się z pola widzenia.