  • 1. Data: 2014-05-31 11:30:01
    Temat: przejścówka usbs - uart na pl2303
    Od: Marek <f...@f...com>

    Gdzie można dostać przejściówki na układzie pl2303 (oryginalnym, nie
    klonie) ale z poziomami na rx/tx 3.3V?
    Te popularne np:

    http://allegro.pl/konwerter-przejsciowka-usb-uart-rs
    232-pl2303hx-avr-i4
    217587480.html

    mają 5v rx/tx. Na ebayu znalazłem jeszcze bardzo podobne, które mają
    jumper 5/3.3V ale z opisu nie wynika precyzyjnie, że chodzi o poziom
    na lininach rx/tx a najpewniej o poziom na wyjściu Vcc.
    Z pdf do pl2303 wynika, że przyłączone napięcie do pinu 4 określa
    poziom napiec po stronie uart, czy dobrze kombinuję?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2014-05-31 21:01:07
    Temat: Re: przejścówka usbs - uart na pl2303
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-31 11:30, Marek pisze:
> [...]
    > Z pdf do pl2303 wynika, że przyłączone napięcie do pinu 4 określa poziom
    > napiec po stronie uart, czy dobrze kombinuję?

    używam dwóch takich podpiętych do układu zasilanego z 3.3V. piny 3.3v i
    5V na przejściówce to wyjścia, mozna je użyć do zasilania czegos małego.

    @