  • 1. Data: 2011-09-17 20:18:48
    Temat: przejsciowka mSATA to SATA
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy wiece gdzei moge kupic w polsce przejsciowke mSATA-SATA ?
    Mam dysk mini-pcie i chce go wmontowac do laptopa w zatoke 2,5, ale brakuje
    mi przejsciowki.

    http://www.memoryc.com/products/description/Renice_m
    SATA_to_2_5_inch_SATA_II_SSD_Adapter_Board/index.htm

    -v

  • 2. Data: 2011-09-17 22:53:04
    Temat: Re: przejsciowka mSATA to SATA
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    vissim <v...@p...onet.pl> w wiadomosci
    news:jrfaw6mg1ekt$.cw8x93vcfk2k$.dlg@40tude.net napisal(a):
> [...]
    > Czy wiece gdzei moge kupic w polsce przejsciowke mSATA-SATA ?
    > Mam dysk mini-pcie i chce go wmontowac do laptopa w zatoke 2,5, ale
    Lista sklepów:
    http://www.ceneo.pl/5914944
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2011-09-18 00:29:28
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    SATA_to_2_5_inch_S
    > Lista sklepów:
    > http://www.ceneo.pl/5914944

    lojezu...
    Machnalem sie, bo powinno byc przejsciowka mini Pci-E to SATA

    Czyli taka plytka wielkosci dysku 2,5 calowego z mozliwoscia podlaczenia do
    niego 50/70mm dysku mPCI-e

    ...teraz to juz nikt takiego czegos nie znajdzie ;)

    -v

  • 4. Data: 2011-09-19 05:20:02
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "vissim" <v...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > niego 50/70mm dysku mPCI-e
    >
    > ...teraz to juz nikt takiego czegos nie znajdzie ;)

    Takie cos? :

    http://www.ebay.co.uk/itm/PCI-e-PCI-Express-SATA-Ada
    pter-Converter-Card-Mini-/270793557298?pt=UK_Computi
    ng_CablesConnectors_RL&hash=item3f0c8dc532

  • 5. Data: 2011-09-19 12:10:21
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    vissim wrote:
    > Czyli taka plytka wielkosci dysku 2,5 calowego z mozliwoscia podlaczenia do
    > niego 50/70mm dysku mPCI-e
    >
    > ...teraz to juz nikt takiego czegos nie znajdzie ;)

    http://www.ebay.co.uk/itm/70mm-50mm-Mini-PCI-e-SSD-2
    -5-SATA-Converter-Adapter-/290567679715?pt=LH_Defaul
    tDomain_0&hash=item43a72eeee3

  • 6. Data: 2011-09-21 23:55:58
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 13:10:21 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > http://www.ebay.co.uk/itm/70mm-50mm-Mini-PCI-e-SSD-2
    -5-SATA-Converter-Adapter-/290567679715?pt=LH_Defaul
    tDomain_0&hash=item43a72eeee3

    rysunek chyba zerżnięty z aukcji którą podałem w poście, ale tak, o to
    chodzi.
    Pytanie tylko gdzie dostać takie coś w Polsce, bo płacenie ~200 zł wraz z
    przesyłką to taki średni interes

  • 7. Data: 2011-09-21 23:56:10
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-09-17 22:18, vissim pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy wiece gdzei moge kupic w polsce przejsciowke mSATA-SATA ?
    > Mam dysk mini-pcie i chce go wmontowac do laptopa w zatoke 2,5, ale brakuje
    > mi przejsciowki.
    Sprzedaj dysk mini-pci-e, kup dysk taki jak ci pasuje (2.5). Wyjdzie
    taniej i o wiele prościej, zwłaszcza że dyski minipcie to raczej jakieś
    małe wolne zabytki z EEE przeważnie.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 8. Data: 2011-09-22 22:07:19
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > Sprzedaj dysk mini-pci-e, kup dysk taki jak ci pasuje (2.5). Wyjdzie
    > taniej i o wiele prościej, zwłaszcza że dyski minipcie to raczej jakieś
    > małe wolne zabytki z EEE przeważnie.

    to miał być "szybszy" pendrive, ale wygląda na to, że lepiej faktycznie
    kupić jakiś SSD z SATA+USB - jak będą dwa złącza to przynajmniej będzie
    oryginalny.

    Znacie może jakiś SSD który miałby dwa złącza albo był...mniejszy niż 2.5
    cala ? Chodzi o to że nie chce mi się targać wielkiej obudowy codziennie do
    pracy, a pendrive 128 GB to ceną nie przyciąga.

  • 9. Data: 2011-09-23 16:36:20
    Od: nadir <n...@h...org>

    Zdaje się, że Pretec i ADATA z seri 596 mają w swojej ofercie dyski SSD
    ze złączem miniUSB.