    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: przejsciowka HDMI <----> ETH
    Date: Mon, 11 Apr 2011 12:45:01 +0200

    "Kell a" l...@4...com

    > Istnieje istnieje, ale takim madralom jak Zakarm do glowy przychodzi tylko jaranie.

    Bo na innych patrzymy przez pewien ,,pryzmat''?
    (spotykani ludzie są zwierciadłami naszej duszy?)

    Ja nie jestem przeciwny narkotykom. Uważam, że ,,posiadanie''
    narkotyków nie powinno być karane, o ile człowiek ma narkotyki
    tylko na własne potrzeby -- na przykład na tydzień ich zażywania.
    A jak sprawdzić, czy dany osobnik ma na swój użytek? Że nie jest
    sprzedawcą czy producentem? Przecież jeden człowiek zjada kromkę
    chleba dziennie, inny tygodniowo, a inny na śniadanie trzy, do
    zupy dwie i na kolacje jedną... Po prostu złapany musiałby zażyć
    wszystko, co z nim znaleziono, w ciągu jednego tygodnia. ;)
    (o ile nie umrze wcześniej -- śmierć delikwenta zwalniałaby
    z konieczności zażywania reszty)

    > Komplet na 2 strony kosztował 100zl., tylko, ze na DVI.

    A jeśli do DVI -- stówkę, do HDMI nie musi kosztować więcej. :)
    Ale... Co z prawami autorskimi? Jeśli z HDMI przechodzimy na
    ethernet -- możemy wyjściem z telewizora czy komputera
    skierować zakazany film tam, gdzie chcemy...

    I to może nie spodobać się artystom. Jak kiedyś blokowali DVD, tak
    teraz mogą blokować inne dobrodziejstwa. Nie blokują narkotyków,
    bo mają z nich zysk, ale zablokować mogą takie przejściówki, bo
    mają z tego straty...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'