-
41. Data: 2011-01-16 08:02:01
Temat: Re: przegrzewanie napedu 4x4
Od: jorgel <j...@o...pl>
W dniu 2011-01-15 12:07, to pisze:
> begin Arek M
>
>> Z reguły nie jest zalecane dluzsze jezdzenie na spietym napedzie -
>> rowniez w 'rasowych' terenówkach typu landrover discovery, jakies
>> patrole czy landruisery.
>
> Tyle, że to nie ma żadnego związku z problemem w Dusterze...
a z czego ten problem wynika w przypadku dustera ? czy tylko duster ten
problem ma ?
-
42. Data: 2011-01-16 09:08:46
Temat: Re: przegrzewanie napedu 4x4
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sun, 16 Jan 2011 00:11:30 +0100, Bugatti wrote:
>Użytkownik "Arek M" napisał w wiadomości:
>>> No właśnie nie generalizuj. Standardowy napęd Grand Vitary to stałe 4x4
>>> i tak ma jeździć.
>> Ale ma tez magiczny przycisk "lock", ktory powoduje zablokowanie
>> centralnego dyfra. Nie ma zadnych ograniczen w stosowaniu tego trybu?
>> To miałem na mysli pisząc "spięty napęd" ...
>
>http://www.youtube.com/watch?v=Zy8jocfu0bg
>
>Nie ma ograniczeń ... tzn. blokada dyfrów działa przez cały czas niezależnie
>od prędkości pojazdu w porównaniu go innych gdzie jest "rozpinany"
>automatycznie od xx km/h -
Ale:
a) czy na spietych wolno jezdzic po asfalcie czy instrukcja wyraznie
zabrania ?
b) ma to w ogole jakas blokade ? Bo mi wyglada ze hamulcami
realizowane
c) a jesli hamulcami .. to jak dlugo mozna jezdzic w terenie ?
Zanim sie plyn zagotuje, albo klocki zuzyja :-)
J.
-
43. Data: 2011-01-16 12:43:34
Temat: Re: przegrzewanie napedu 4x4
Od: to <t...@a...xyz>
begin jorgel
> a z czego ten problem wynika w przypadku dustera ?
Nie mam pojęcia, pewnie z jakichś oszczędności.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway