  • Data: 2014-03-06 01:12:07
    Temat: Re: protest ukrainski
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    Thursday, March 6, 2014, 12:36:42 AM, you wrote:

    > No, pare razy do niego strzelaly.

    Spójrz na Ukrainę... W 3 dni nieźle poszaleli.

    > Na dlugo. Rzad maly, narod duzy :-)

    Ale nie było już dolarów...

    > To trudno nazwac pomylka, to raczej calkowita nieznajomosc pogladow
    > narodu. Czyzby SB klamalo w raportach ?

    SB nie musiała kłamać. Ubarwiają zazwyczaj po drodze...

    > A moze nieslusznie mu zarzucamy, bo zagwaraantowal sobie tyle ile
    > trzeba jeszcze przed wyborami.

    Co do samego Jaruzelskiego - rzeczywiście brakło politycznej woli do
    rozliczenia jego w czasie, gdy proces nie był groteskową zemstą na
    ledwie zywym staruszku.

    > Tylko ilosciowo - na puste mandaty zrobiono ponowne wybory,
    > ograniczone do kandytatow obozu rzadzacego. Ale zaden z odpadnietych w
    > pierwszej turze nawet nie kandydowal.

    Bo nie chcieli. Obrazili się na naród. A głosowanie na listę krajową w
    drugiej turze byo fikcją - wynik nie miał znaczenia.

    > Ale czego sie spodziewasz ? Ze SB odnotowalo jak to jeden sekretarz
    > drugiemu sekretarzowi talon na poloneza dal, czy ciezarowke cementu na
    > prywatna budowe podeslal ?

    Komuchy trochę więcej nakradli niż ciężarówkę cementu. Zbyt łatwo
    wystartowali w kapitalizm.

    > to wiele ci z tej wiedzy przyjdzie :-)
    > Chyba ze dzis to juz posel, albo biskup :-)

    Nie mogę go namierzyć w Sieci. Historyk - może pracuje w IPN...

    > I myslisz ze w trosce o takiego studencine akta palono ?

    Palono akta jak leci. Moich też nie ma i nawet nie mogę udowodnić, że
    nie jestem wielbłądem. Ostały się jedynie zapisy slużby więziennej.

    --
    Best regards,
    RoMan