  • Data: 2009-08-01 11:22:49
    Temat: Re: (prośba) numery dial-up
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sempiterna napisała:

    > A coś w stylu zapętlona czarna taśma w faksie, dzwonimy i...?

    Że niby ja bym miał się do takich praktyk uciekać? A w życiu!
    Korespondencja z tą firmą przypomnina mi niektóre dyskusje
    w Usenecie. Zadaję proste pytanie, na które można odpowiedzieć
    jednym zadaniem. Ale nie, tak to oni nie potrafią. Jak się panu
    generałowi zbierze na wspominki, to walnie pismo na trzy strony,
    w którym zwierza się ze swoich problemów z kapralami, a temat
    pytania w ogóle pomija. Tylko co mnie to może obchodzić?
    Wystarczy zakomunikować to w kolejnym piśmie, a w odpowiedzi
    dostajemy znowu na przykład wywód o śmierdzących onucah jakiegoś
    marszbatalionu. Po kilkakrotnej wymianie takich listów nikt już
    nie wie o co chodzi.

    --
    Jarek