eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprośba namiar na zamiennik 2N06L13 › Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
    Date: Mon, 09 Apr 2012 02:00:51 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <jlt909$4v2$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jljh9j$alg$1@mx1.internetia.pl> <jlji7k$8t9$1@inews.gazeta.pl>
    <jljob0$5i2$1@mx1.internetia.pl> <jljomv$dgb$1@node2.news.atman.pl>
    <jljs3c$kh0$1@mx1.internetia.pl> <jljti6$il5$1@node2.news.atman.pl>
    <jlmmkb$77d$1@mx1.internetia.pl> <jlmpv4$qau$1@inews.gazeta.pl>
    <jlq42c$vou$1@mx1.internetia.pl> <jlrkic$ck8$1@inews.gazeta.pl>
    <jlsgve$n6c$1@mx1.internetia.pl> <jlt0vs$f3k$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-37-222-73.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1333929801 5090 178.37.222.73 (9 Apr 2012 00:03:21 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Apr 2012 00:03:21 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jlt0vs$f3k$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:629114
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-04-08 23:45, Desoft pisze:
    >
    > Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    > news:jlsgve$n6c$1@mx1.internetia.pl...
    >> W dniu 2012-04-08 11:04, Desoft pisze:
    >>>> Ja generalnie wychodziłem z założenia że jeśli okaże się że czegoś nie
    >>>> potrafię naprawić do końca to niezależnie od moich poniesionych
    >>>> kosztów i czasu klient nie płaci nic.
    >>>
    >>> Myślisz, że uwierzę że dokładałeś do
    >> interesu? Miałeś jeszcze inną pracę i
    >>> z niej finansowałeś naprawy sprzętu?
    >>
    >> No to się ładnie określiłeś, ja na 99% napraw zarabiałem na tyle
    >> dobrze żeby do 1% dołożyć, to niska cena za to żeby własna gęba w
    >> lustrze człowieka nie brzydziła. Dużo pieniędzy inwestowałem za to w
    >> wiedzę, żeby przypadki że czegoś nie potrafię były sporadyczne.
    >
    > Na usenecie możesz nawet napisać, że jesteś beatyfikowany.
    > Licząc w takich proporcjach jak podałeś to za tą "bezpłatną" naprawę
    > zapłaciło 99 pozostałych klientów.
    > No chyba że Ty jak w tej reklamie: "tamten pan za to płaci" :)

    Z drugiej strony patrząc, to na tym sprzęcie, którego nie naprawił, to
    on zyskiwał nowe doświadczenie, czyli się uczył :) W pozostałych
    (skutecznych) przypadkach kasował klienta za doświadczenie które uzyskał
    między innymi na nieudanych naprawach. W sumie to normalne, że w pewnym
    sensie klienci płacą za cały cykl zdobywania wiedzy. Ale chyba bardziej
    normalne jest, że zapłaci klient któremu zrealizowano jego zlecenie niż
    ten który dostał sprzęt z powrotem w takim samym albo gorszym stanie.


    --
    pozdrawiam
    MD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: