eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprośba namiar na zamiennik 2N06L13Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Desoft" <N...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
    Date: Sun, 8 Apr 2012 23:24:15 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <jlt03i$8if$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jljh9j$alg$1@mx1.internetia.pl> <jlji7k$8t9$1@inews.gazeta.pl>
    <jljob0$5i2$1@mx1.internetia.pl> <jljomv$dgb$1@node2.news.atman.pl>
    <jljs3c$kh0$1@mx1.internetia.pl> <jljti6$il5$1@node2.news.atman.pl>
    <jlmmkb$77d$1@mx1.internetia.pl> <jlmpv4$qau$1@inews.gazeta.pl>
    <jlq42c$vou$1@mx1.internetia.pl> <jlrkic$ck8$1@inews.gazeta.pl>
    <jlrse2$mst$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-214-2-53.mtm-info.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1333920690 8783 178.214.2.53 (8 Apr 2012 21:31:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Apr 2012 21:31:30 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: globetrotter66
    X-Antivirus: avast! (VPS 120408-1, 2012-04-08), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:629108
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:jlrse2$mst$1@mx1.internetia.pl...
    >W dniu 2012-04-08 11:04, Desoft pisze:
    >>> Ja generalnie wychodziłem z założenia że jeśli okaże się że czegoś nie
    >>> potrafię naprawić do końca to niezależnie od moich poniesionych
    >>> kosztów i czasu klient nie płaci nic.
    >>
    >> Myślisz, że uwierzę że dokładałeś do interesu? Miałeś jeszcze inną pracę
    >> i
    >> z niej finansowałeś naprawy sprzętu?
    >
    > Uważasz że bez robienia klientów w trąbę ni3e wyjdziesz na swoje?

    Coś Ci się pozajączkowało (fakt - okres świąteczny)


    >> Niestety po gwarancji, za wszystko płaci klient.
    >
    > Ale chce płacić za fachową wiedzę skutkującą skuteczną naprawą albo
    > sensowna diagnozą, a nie za robione przez drogich "fachowców" eksperymenty
    > z nadzieją że się uda trafić co uszkodzone.

    I jaki ma z tym problem? (poza tym, że nie ma kasy i liczy że mu to ktoś
    zrobi w czynie społecznym)

    --
    Desoft

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: