  • Data: 2012-02-02 21:41:42
    Temat: Re: projektor przenosny - turystyczny
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-02 21:19, T...@s...in.the.world wrote:
    > Witam,
    (...)
    > Generalnie, jak widze, to te projektory roznia sie jasnoscia leda (od 8
    > do 30 lumnow) i trwaloscia leda (od 10tys do 30tys godzin pracy).
    > Rozdzielczosc we wszystkich zgrubsza VGA.
    > Czy ktos przymierzal sie do tego tematu albo uzywal czegos takiego
    > osobiscie?

    Tak, widywałem takie i po prostu szkoda pieniędzy na badziewie. Normalne
    projektory mają po 2000 lumenów jasności, rozsądną rozdzielczość oraz
    normalne wejście sygnału (nie jakieś pseudo usb z srajfona).
    Jak chcesz mały projektor zerknij na ofertę optomy np. mają miniaturowe
    projektory niewiele większe od książki. Jedyne co to może gryźć to
    niestety koszt żarówy - jak kupisz model z dziwactwem to co jakiś czas
    będziesz musiał sporo doinwestować. Większe, klockowate projektory miewają
    nowe żarówki po 200zł (sam kupuję po tyle philipsy do swojego).

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564