  • Data: 2013-11-01 22:49:11
    Temat: Re: projektor przenosny - turystyczny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Oct 2013, Krzysztof Halasa wrote:

    > W praktyce nigdy czegoś takiego nie spotkałem. Napięcie jest włączane po
    > wykryciu podpięcia urządzenia, i jest tylko ograniczenie prądowe.

    No tośmy się nie zrozumieli.
    Oczywiście że napiecie 5V tam jest - ale ograniczenie się zmienia.
    Nie dam głowy czy by default jest tam 100mA czy 200, ale w tej
    okolicy. Pół ampera po "zażądaniu".

    > Prąd
    > deklarowany przez urządzenie jest tylko po to, by driver sobie pododawał
    > wszystkie urządzenia i podjął decyzję czy to ma sens, w szczególności
    > w urządzeniach mobilnych.

    Hm... byłem cały czas przekonany, że samo ograniczenie musi być
    na porcie - z prostego powodu, aby przy przekroczeniu poboru
    prądu wyłączyć "właściwy" port (ten, który przekracza własną
    deklarację, a nie na kogo padło na tego bęc).
    Niemniej ściągnąłem specyfikację do USB 2.0 i wolę przyznać,
    że nigdy na 100% nie sprawdzałem ;) (25MB ZIPa z PDFami)

    > Zabezpieczenie typowo włącza przy prądzie np. 600 mA, 1 A,

    Patrzę i widzę że występuje jeszcze "charging port" z 900mA...
    Pasowałoby do wartości które podajesz - bo jakiś zapas między
    wartością gwarantowaną a faktycznym odcięciem musi być.

    pzdr, Gotfryd