  • 61. Data: 2010-11-03 14:22:27
    Temat: Re: program - uwaga pirat - jak się obronić ?
    Od: "wiki" <w...@W...gazeta.pl>

    > > Jeździć w koszulce 'Polsatu' :D
    > Albo TV Trwam! :D

    albo z kutasem na wierzchu, chociaż mnie by rozpoznali bo mam dużego

  • 62. Data: 2010-11-03 15:30:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "wiki" <w...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > albo z kutasem na wierzchu, chociaż mnie by rozpoznali bo mam dużego

    Z takiej pracy, gdzie szef po ptaszku cie rozpoznaje, to ja bym sam
    zrezygnowal czym predzej..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 63. Data: 2010-11-03 16:05:24
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    ererer wrote:

    > Mnie zastanawia co innego. Policję obowiązują pewne standardy m.in.
    > tajemnica służbowa,

    Ciekawe.
    Czytamy z niepokojem dalej.

    > co w sytuacji gdy odmówię pokazania dokumentów w
    > obecności osób z zewnątrz?

    Jak to, co? Żowno.
    Pan policjant nie pokazuje tych dokumentów innym, a sobie spisuje z nich
    dane.

    Kombinuj dalej.

    --
    Bydlę

  • 64. Data: 2010-11-03 16:06:38
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    huri_khan wrote:
    > Bo umowy o pracę nie można
    > sobie od tak wypowiedzieć/rozwiązać.

    Można.
    Masz okres wypowiedzenia, wypowiadają ci umowę i już.
    Po upływuie terminu już nie jesteś pracownikiem tej firmy.

    Kombinuj dalej.

    --
    Bydlę

  • 65. Data: 2010-11-03 16:08:41
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Arek (G) wrote:

    > Nie nudziarz, tylko właściciel legendarnego głosu, Tomasz Knapik we
    > własnej osobie.

    Rozmawiacie nie na temat.
    Pan Knapik czyta tekst napisany przez kogoś innego.

    (ile macie lat? bo rozumujecie jak dzieci...)

    --
    Bydlę

  • 66. Data: 2010-11-04 05:09:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jakub Witkowski

    > Czytanie to jego zawód, a związek z tekstami istnieje poprzez portfel.

    Ktoś go zmusza do podkładania głosu w nawet najgłupszym programie? Skoro
    jest taki legendarny, to pewnie może sobie wybierać pracodawców.

    --
    ignorance is bliss

  • 67. Data: 2010-11-04 05:10:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > No cóż, to nie jest analogia tylko logiczna konsekwencja Twoich teorii

    Nie jest, bo film fabularny ma tyle wspólnego z durnym programem "Uwaga
    Pirat" co właśnie Meleks z rajdówką.

    --
    ignorance is bliss

  • 68. Data: 2010-11-04 09:44:54
    Temat: Odp: program - uwaga pirat - jak się obronić ?
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Pan policjant

    > Kombinuj dalej.

    > Bydlę

    Cóż za szacunek!
    Rodzina w xxlicji czy osobiście?
    S.

  • 69. Data: 2010-11-04 09:45:13
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-11-03 15:30, kamil pisze:

    > "wiki" <w...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Z takiej pracy, gdzie szef po ptaszku cie rozpoznaje, to ja bym sam
> [...]
    Dlaczego zakładasz że szef musi być facetem? ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 70. Data: 2010-11-04 10:46:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.11.2010 09:44, Sylwester Łazar pisze:

    > Cóż za szacunek!
    > Rodzina w xxlicji czy osobiście?
    > S.

    Ktoś wytknął brednię, więc atakujesz personalnie?