  • 51. Data: 2010-11-03 09:54:18
    Temat: Re: program - uwaga pirat - jak się obronić ?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-03 09:40, to pisze:
    > begin Arek (G)

    > Skoro jest taki legendarny to zapewne musi w jakiś sposób identyfikować
    > się z tymi kretyńskimi tekstami skoro zgodził się podkładać pod to swój
    > głos.

    Czytanie to jego zawód, a związek z tekstami istnieje poprzez portfel.

  • 52. Data: 2010-11-03 10:09:50
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 3 Nov 2010 09:16:36 +0100, "kml" <A...@g...lp> wrote:

    >Umowę na czas okreslony wypowiadasz /.../ a na czas określony nie możesz /.../

    Twoje twierdzenie "Na czas określony można" (wypowiedzieć umowę o
    pracę - przyp. J.A.) jest nieprawdziwe, bo taka możliwość jest tylko
    po spełnieniu pewnych warunków.
    Teraz, gdy napisałeś więcej i uściśliłeś - zgadzam się z Tobą.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 53. Data: 2010-11-03 10:20:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    >
    > Skoro jest taki legendarny to zapewne musi w jakiś sposób identyfikować
    > się z tymi kretyńskimi tekstami skoro zgodził się podkładać pod to swój

    Z całą pewnością identyfikuje się również z kretyńskimi tekstami
    Arnolda Schwarzeneggera w roli Terminatora, czy Chucka Norrisa w roli
    Strażnika Teksasu.

    Hasta la vista, baby.

  • 54. Data: 2010-11-03 10:49:15
    Temat: Re: program - uwaga pirat - jak sie obroniae ?
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 2 Nov 2010 11:42:32 +0100,
    Stasiu <s...@i...net.pl> screamed:

    > i moze mnie zastrzeli bo sobie nie zycze nagrywania ?

    Z takim samym skutkiem prawnym możesz domagać się kontroli przez dwie
    cycate policjantki...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 10:48:47 user up 12610 days, 22:43, 1 user, load average: 0.99, 0.89, 0.84 ]

    In outer space, nobody can hear you fart.

  • 55. Data: 2010-11-03 10:58:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Z całą pewnością identyfikuje się również z kretyńskimi tekstami Arnolda
    > Schwarzeneggera w roli Terminatora, czy Chucka Norrisa w roli Strażnika
    > Teksasu.

    Analogia jak z Meleksa rajdówka...

    --
    ignorance is bliss

  • 56. Data: 2010-11-03 11:11:05
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Wed, 03 Nov 2010 09:27:04 +0100, Arek (G) <a...@b...pl> wrote:

    > Nie nudziarz, tylko właściciel legendarnego głosu, Tomasz Knapik we
    > własnej osobie.

    Ale on sobie tych tekstów chyba sam nie pisze?

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 57. Data: 2010-11-03 11:25:30
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Artur M. Piwko napisał:
    > In the darkest hour on Tue, 2 Nov 2010 11:42:32 +0100,
    > Stasiu <s...@i...net.pl> screamed:

    > Z takim samym skutkiem prawnym możesz domagać się kontroli przez dwie
    > cycate policjantki...
    Hehe, obys w Jaworznie nie zalapal sie na patrol drogowki z dwoma policjantkami na
    pokladzsie
    (blondi i sztynka/brunetka)
    Obie Panie z wygladu sa bardziej niz OK itp. ale sa bezlitosne zwlaszcza dla kobiet i
    facetow z
    glupimi propozycjami i tlumaczeniami podczas kontroli - sp bardzo drogie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 58. Data: 2010-11-03 12:43:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.11.2010 16:10, Jakub Witkowski pisze:

    > I cały czas bym jechał możliwie zjadliwymi paszkwilami o TVN-ie.
    > Ciekawe, czy by puścili ;)

    Może nawet do prokuratora. Patrz: Art. 212 KK.

  • 59. Data: 2010-11-03 12:51:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-03 10:58, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Analogia jak z Meleksa rajdówka...

    No cóż, to nie jest analogia tylko logiczna konsekwencja Twoich teorii,
    których treść byłeś łaskaw wyciąć, by nie było wiadomo na co
    odpowiadałem. Podam pomocną dłoń i zacytuję to co pominąłeś:
    <to wrote>
    Skoro jest taki legendarny to zapewne musi w jakiś sposób identyfikować
    się z tymi kretyńskimi tekstami skoro zgodził się podkładać pod to swój
    głos.
    </to wrote>

    Teraz bądź łaskaw poszukać sobie, do czego dr inż. Tomasz Knapik był
    łaskaw podkładać głos. Nie zapomnij napisać, że musi też się
    identyfikować z tekstami np. Johna Travolty w roli Vincenta Vegi
    - zabójcy...

  • 60. Data: 2010-11-03 13:13:08
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > po spełnieniu pewnych warunków.
    > Teraz, gdy napisałeś więcej i uściśliłeś - zgadzam się z Tobą.

    Zboczenie zawodowe z mojej strony, rzeczywiście powinienem był od razu
    doprecyzować bo zastosowałem własny skrót myślowy. Przepraszam za
    zamieszanie. Na swoje usprawiedliwienie mogę tylko powiedzieć, ze od lat nie
    widziałem umowy na czas określony na 6 miesięcy :)

    --
    pozdrawiam
    kml