  • 41. Data: 2010-11-02 23:06:34
    Temat: Re: program - uwaga pirat - jak się obronić ?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Jeździć w koszulce 'Polsatu' :D

    Albo TV Trwam! :D

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 42. Data: 2010-11-03 03:15:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bydlę

    > No i?
    > Tu masz prawidłowe przełożenie - popełniasz czyn i ponosisz jego
    > konsekwencje.

    Od kiedy wśród kodeksowych kar jest pokazanie niechlujnie zamaskowanego
    wizerunku w TVN Turbo?

    --
    ignorance is bliss

  • 43. Data: 2010-11-03 03:16:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RadekD

    > Jakąś godzinkę temu rozmawiałem z koleżanką apropo jednego odcinka, w
    > którym gościu jak się zorientował, że go kręcą wyszedł jakby nigdy nic z
    > radiowozu. I tu jestem zwolennikiem prawa "amerykańskiego" i uważam, że
    > minimum to powinien leżeć na ziemi z elektrodami od paralizatora w
    > plecach (choć nie wykluczam też oddanie kilku strzałów ostrzegawczych w
    > nogi ze strzelby).
    > Życie potencjalny morderca przekraczający prędkość o ponad 50km/h w
    > terenie zabudowanym uważam za dużo mniej warte niż życie postronnych i
    > prawdopodobnych ofiar.

    A mówili, że dopalacze są już zabronione... hm...

    --
    ignorance is bliss

  • 44. Data: 2010-11-03 03:19:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin huri_khan

    > Przecież jeżeli samochód jest obklejony to także jest "zamazany" podczas
    > emisjiprogramu więc danych firmy nie ujawnili, twarzy też nie ujawniają.
    >
    > W przeciwnym razie może się sądzić.

    Myślę, że to nie ma wielkiego znaczenia, prawo nie mówi chyba nic o
    "zamazywaniu" numerów itd. tylko ogólnie o ochronie wizerunku,
    zniesławieniu itp. Skoro więc wszyscy kumple, szef itd. go rozpoznali to
    moim zdaniem ma podstawę, żeby dochodzić jakiegoś odszkodowania,
    niezależnie czy jakiś tam numer był zamazany czy też nie.

    --
    ignorance is bliss

  • 45. Data: 2010-11-03 03:23:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bydlę

    > Jeśli zatrzymany nie chce być gwiazdą filmu, to nie podpisuje zgody na
    > publikację wizerunku i ten nie jest publikowany.

    Ale wizerunek to nie nr rejestracyjny.

    --
    ignorance is bliss

  • 46. Data: 2010-11-03 03:25:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Waldek Godel

    > A próbowałeś jeździć zgodnie z przepisami? Sposób może i hardkorowy i
    > nie dla każdego możliwy*, ale 100% skuteczny
    >

    > * - jestem w pełni świadomy istnienia aut w którym przy jeździe z
    > prędkością zgodną z ograniczeniem na znakach gaśnie silnik a z siedzenia
    > kierowcy wyskakuje gumowy penis XXL.

    Ale Ty zabawny jesteś. Prawie jak ten nudziarz z "Uwaga pirat". A może to
    Ty te komentarza piszesz?

    --
    ignorance is bliss

  • 47. Data: 2010-11-03 09:08:56
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 2 Nov 2010 19:22:21 +0100, "kml" <A...@g...lp> wrote:

    >Na czas określony można.

    Mylisz się.

    Cytat z
    http://www.rp.pl/artykul/9,558030-Co-zrobic-zeby-Cie
    -nie-zwolnili.html

    Co do zasady umowy o pracę na czas określony nie mogą być wypowiadane.
    Rozwiązują się one z upływem okresu, na jaki zostały zawarte.
    Wyjątkiem jest sytuacja, gdy umowa okresowa ma obowiązywać przez czas
    dłuższy niż sześć miesięcy. Wówczas w umowie o pracę może być
    wprowadzony punkt, zgodnie z którym umowa taka może być wypowiedziana
    przez każdą ze stron za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 48. Data: 2010-11-03 09:16:36
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wprowadzony punkt, zgodnie z którym umowa taka może być wypowiedziana
    > przez każdą ze stron za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    Nie, nie mylę się. Każdy pracodawca wie o tym, że umowa na czas okreslony
    MUSI być powyżej 6 miesięcy bo inaczej jest niewypowiadalna przez ŻADNĄ ze
    stron za wyjątkiem porozumienia stron. Umowę na czas okreslony wypowiadasz
    BEZ podawania przyczyny a na czas określony nie możesz tak zrobić i to jest
    fundamentalna różnica. Przyczyna wypowiedzenia jest/moze być podstawą do
    tego aby udać się do sądu pracy.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 49. Data: 2010-11-03 09:27:04
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-03 03:25, to pisze:
    > begin Waldek Godel

    > Ale Ty zabawny jesteś. Prawie jak ten nudziarz z "Uwaga pirat". A może to
    > Ty te komentarza piszesz?

    Nie nudziarz, tylko właściciel legendarnego głosu, Tomasz Knapik we
    własnej osobie.

    A Waldkiem się nie przejmuj, on jest mistrzem teoretyzowania oraz
    opracował własne zasady logiki. Należy się szacunek.

    A.

  • 50. Data: 2010-11-03 09:40:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Arek (G)

    > Nie nudziarz, tylko właściciel legendarnego głosu, Tomasz Knapik we
    > własnej osobie.

    Skoro jest taki legendarny to zapewne musi w jakiś sposób identyfikować
    się z tymi kretyńskimi tekstami skoro zgodził się podkładać pod to swój
    głos.

    --
    ignorance is bliss