  • Data: 2010-11-07 21:57:25
    Temat: Re: program - uwaga pirat - jak się obronić ?
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-07 19:24, Bydlę pisze:

    > Którą daną osobową bezprawnie ujawnił policjant na nagraniu?
    > Śmiało - spodnie? Breloczek? Kolor samochodu?
    > ;>>>

    Przeczytaj jeszcze raz tekst ustawy. Jak masz z tym problemy poproś
    kogoś o interpretację i nie rób z siebie...

    > Może być.
    > Ciągle nie na teamt - nie ujawniono jego żadnych danych osobowych.

    Nawet w tym fragmencie, który zostawiłeś masz odpowiedź. Nie wiem czego
    nie rozumiesz. A dodatkowo w wyciętym przez Ciebie cytacie było wyraźnie
    napisane: "wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej
    do zidentyfikowania osoby fizycznej".

    Zapytaj rodziców co może oznaczać "wszelkie informacje".

    A.