  • Data: 2010-11-09 17:17:34
    Temat: Re: program - uwaga pirat - jak się obronić ?
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-08 19:33, Bydlę pisze:

    > Ale po co?
    > Wizerunek tego pana nie zpstał upubliczniony.
    > Ani żadne jego dane osobowe.

    No tak oczywiście. Jeśli chcesz to możesz nawet stwierdzić, że tego
    programu w ogóle nie było. Mogę Ci nawet przyznać rację. Widzę, że
    obrona swojej racji jest dla Ciebie wartością samą w sobie.

    > Chyba rozmawiamy na dwa różne tematy - ty o tym, że właściciel(?)
    > rozpoznał swoje auto i szef rozpoznał swojego pracownika, czego prawo
    > nie zabrania, a ja o tym, że zatrzymany kierowca nie został pokrzywdzony
    > przez rzekomą opublikację jego wizerunku, czy danych osobowych.

    Niezupełnie. Ja twierdzę, że pokazano w telewizji człowieka w sposób
    lekko prześmiewczy (taka jest formuła tego programu), który został
    rozpoznany przez znajomych, oraz jego szefa. W wyniku czego doznał jakiś
    dodatkowych konsekwencji. A co Ty twierdzisz to do końca nie wiem. Raz,
    że to, że został pokazany to nic się nie stało, a teraz, że wcale nie
    został rozpoznany.

    > A teraz pomyśl i nie rób z siebie...

    Spoko.

    A.