    Date: Thu, 12 Dec 2013 10:37:18 +0100
    From: Trybun <C...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: problem ze slotem1 - Pentagram Monster

    > A kto mnie zmusił? Jeśli zmuszono mnie -- nie jestem winien!
    >

    > Monster informuje, że dzwonię przez Aero2 (tak nazwałem SIMkartę
    > od Aero2 -- mogłem ją nazwać inaczej, na przykład Aero22 i wówczas
    > Monster pokazałby, że dzwonię poprzez Aero22) -- ale naprawdę
    > dzwonię poprzez WiFi, nie poprzez Aero2...
    >
    > Dane (ikonka z dwiema strzałkami przeciwstawnymi) są wyłączone
    > (albo jestem poza zasięgiem Aero2) i choć rozmowa idzie na pewno
    > poprzez WiFi, Monster twierdzi, że łączy poprzez Aero2.
    >
    > Aby było jasne -- gdy smartfon połączy się z WiFi, rozłączy się
> [...]

    Gdy mój Alcatel wróci z serwisu to zobaczę jak zareaguje na próbę
    wykonania połączenia poprzez kartę Aero2. Wysłać smsy juz próbowałem, tu
    niestety po jakimś czasie pojawia się komunikat że próba wysłania
    wiadomości się nie powiodła.
    I tak się zastanawiam jak to u ciebie jest możliwe takie rozmowy,
    przecież wi-fi a gsm to zupełnie co innego. Można oczywiście korzystać z
    bramek internetowych do połączeń gsm, ale to wymaga wprowadzenia różnych
    konfiguracji przez użytkownika. No i co najważniejsze - sieć Aero2 nie
    obsługuje rozmów, poza numerami alarmowymi.. A wiec skąd u ciebie taka
    możliwość?