  • Data: 2011-02-02 16:30:45
    Temat: Re: problem z laptopem
    Od: "Milosz K." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    IBM ma to do siebie, że nie sczytuje niektórych dysków (niektóre, zwłaszca
    starsze modele są niekompatybilne). W nowych podobno ten problem jest już
    rozwiązany (na pewno we wszystkich Lenovo. Być może to jest przyczyną.
    Proponuję jechać na giełdę i spróbować z którymś z dysków Toshiba 40-60GB).
    Powinno działac! Oczywiście najpierw przed zakupem go przetestować (dlatego
    allegro raczej odpada). Poza tym dyski Toshiba mogę polecić jeszcze z
    jednego względu. Cichutkie i względnie bezawaryjne!

    Pozdrawiam, M.

    BTW: o dużych dyskach możesz raczej zapomnieć!
    .