  • Data: 2009-05-17 17:05:03
    Temat: Re: problem z kolorami
    Od: lelec <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Maj, 18:31, a402 <z...@o...pl> wrote:
    > Mam problem z kolorami wyswietlanymi na moim komputerku.
    > Komputer to laptop vaio VGN-FZ31M.
    >
    > Zdjęcie w programie fotoszop ma inne nasycenie kolorów, to sdamo zdjecie
    > odladane w pacassie wyglada nieco inaczej, w irfanview jeszcze inne
    > nasycenie a jesli wysle go na serwer i otworze np. w operze to jeszcze
    > inaczej.
    > Jakies podstawowe ustawienia monitora laptopa?
    > Odnosze wrażenie, że robie jakis podstawowy błąd i zmiana monitora na
    > lepszy niekoniecznie przyniesie rezultaty. Doradzcie mi cos.

    1. A jakichś profili profili kolorów w szopie nie powstawiałeś?
    Na 75% - tu tkwi problem. Na początek wywal wszelkie profile,
    jeśli nie jesteś pewien, jak z nich korzystać.

    2. Ogólnie - mało jest laptopów ma matrycę akceptowalną
    do pracy z kolorem. Ja do HP DV9700 podpinam zewnętrzny LCD,
    a dodatkowo, zerkam na projekty na NEC 2470WNX; kolosalna
    różnica w cieniach i w jasnych tonach;
    No i na laptopie z każdej strony inne kolory!
    Nie ma jak PVA.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin