eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleproblem z elektryką: Bandit rozladowuje akuRe: problem z elektryką: Bandit rozladowuje aku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu
    .pl!not-for-mail
    From: a...@h...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: problem z elektryką: Bandit rozladowuje aku
    Date: Fri, 10 Apr 2009 17:36:47 +0200
    Organization: hell.pl
    Lines: 45
    Message-ID: <7...@h...pl>
    References: <7...@h...pl>
    <5...@n...googlegroups.com>
    <7...@h...pl>
    <c...@r...googlegroups.com>
    <grlh1h$ko8$1@news.onet.pl>
    <a...@f...googlegroups.com>
    <grln3o$8kc$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1239377807 1045 193.219.28.162 (10 Apr 2009 15:36:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Apr 2009 15:36:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Gnus/5.110006 (No Gnus v0.6) Emacs/21.4 (gnu/linux)
    Cancel-Lock: sha1:46wfpMTK9imgah+A7kHvXW/0P9A=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:593143
    [ ukryj nagłówki ]

    "James" <n...@d...for.spam> writes:

    > "Sherlock" wrote...
    > On 9 Kwi, 21:06, "Mystik" wrote:
    >
    >>> Ponieważ regler był już wymieniany, to proponuje sprawdzić najpierw jakie
    >>> napięcie dostarcza alternator. Jeżeli ono będzie dobre, to wtedy
    >>> regulator
    >>> do wymiany.
    >>
    >>a racja, zgadzam się, również sprawdziłbym w tym momencie alternator
    >
    > A moze po prostu akumulator jest walniety? Stary on jest? Z opisu wynika, ze
    > dzieje sie to przy wolnej jezdzie, kiedy alt i tak nie laduje. Skoro aku
    > wystarcza na jedna-dwie proby startu, to znaczy ze pojemnosci on nie ma
    > zadnej. Dodatkowo, jezeli akumulator ma zwarcie to bedzie stawial tak duzy
    > opor, ze alternator nie da rady osiagnac pelnego napiecia ladowania.
    > Moze oczywiscie byc tez uszkodzona jedna faza alternatora co jest bardzo
    > prawdopodobne.

    Widać mało jasno napisałem: świeżo naładowany aku, naladowany na full,
    wystarczy na różne kręcenia rozrusznikiem i potem jakieś 30-60 minut
    jazdy (zależy jakiej), raz sobie pojeżdziłem i co jakiś czas
    sprawdzałem napięcie na aku, i jak zaczęło się od 13,4 to sobie
    zjezdzalo o 0,1V tak co 10 min, aż zjechało poniżej 12,5 kiedy motong
    zaczął gasnąć.

    A akumulator to nie jest, bo po drugim padzie pożyczyłem aku od kumpla
    i woziłem ze sobą, po włożeniu rezerwy dotarłem do domu a rezerwa byla
    tak samo rozładowana jak mój. Później już za ktorymś razem z rezerwą w
    plecaku pojechałem po odbiór motora z warsztatu.

    > Z alternatora, do regulatora ida trzy zolte przewody. Ustaw miernik na AC i
    > zmierz napiecie na 2-3 tysiace obrotow pomiedzy wszystkimi parami. Jezeli
    > jeden z przewodow bedzie mial znacznie nizsze napiecie lub w ogole 0, bedzie
    > to oznaczalo uszkodzenie uzwojen alternatora.

    A ile mniejwiecej powinno byc? Moto teraz jest w warsztacie (gdzie
    ,,nie maja czasu jezdzic zeby to zdiagnozowac'' [---], ,,u nas
    działa'' -- to moj tekst do cholery, to ja jestem komputerowcem), ale
    jak nic nie zrobią do środy to odbiorę i sam się będę z tym pieprzyć.

    Dzięki!

    aleks fh

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: