eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmprezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect › Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect
    From: s...@a...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta
    Blueconnect
    Date: Sat, 27 Jun 2009 16:14:10 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od Paweł Gąska
    > z dnia: 2009-06-25 10:42:

    > ze strony ERY:
    > cyt.
    > "Chcąc podkreślić, jak istotny jest dla nas najwyższy poziom obsługi
    > klientów, składamy naszym abonentom cztery obietnice:
    > 1. Wystarczy jeden kontakt
    > Niezależnie od tego, z jaką sprawą zgłosi się do nas klient, zostanie
    > ona rozwiązana podczas jednej rozmowy lub wskazany zostanie termin jej
    > załatwienia."
    >
    > no to czekamy drugi raz na ten "pierwszy" kontakt :]

> [...]

    Troche Pan jednak przesadza. Goraco popieram walke o poprawne naliczanie i
    taryfikowanie, ale po co walczyc jednoczesnie o jakies pierduly w stylu jak
    powyzej? Takie maja procedury i nie ma co walczyc z calym swiatem na raz. A
    sugestia ze pracownik Ery (a moze prezes, ktory jak wiemy zbiera na samochod)
    chce od Pana wyludzic jest, przepraszam za szczerosc, glupia.

    s.

    PS. Jesli to nie tajemnica to jestem ciekaw jaka siec i usluga daje
    porownywalne z polskimi warunki przesylania danych w roamingu? Slyszalem o tym
    ze ktos roamowal z prepaidem T-Mobile z innego kraju w Polsce i pakiet 1 GB z
    tego T-Mobile w polskiej erze dalej byl rozliczany tak samo jak w macierzystym
    kraju...