eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[press]toyota po raz kolejnyRe: [press]toyota po raz kolejny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [press]toyota po raz kolejny
    Date: Thu, 11 Mar 2010 11:35:52 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <hnah29$2k8$1@news.onet.pl>
    References: <hnafc1$h2e$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: azn252.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1268303753 2696 83.27.151.252 (11 Mar 2010 10:35:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Mar 2010 10:35:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263036
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "rafal" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hnafc1$h2e$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.tvn24.pl/-1,1647131,0,1,pedzisz--a-auto-n
    ie-hamuje-conbsprobic,wiadomosc.html
    > zacytuje kawałek:
    > "A co może zrobić sam kierowca? -- Nie wolno wyłączyć silnika.
    > Jeżeli wyłączymy silnik, przestaje działać wspomaganie hamowania
    > i kierownicy --
    > przestrzega Zbigniew Weseli ze Szkoły Jazdy Renault.
    > Co zatem możemy robić? Zbigniew Weseli tłumaczy, że gdy po
    > wciśnięciu sprzęgła, wrzuceniu na luz i rozłączeniu silnika nie
    > da się zahamować, to trzeba próbować zaciągnąć ręczny hamulec."
    > Bez wspomagania kierownicy podczas jazdy da się przeżyć, jak
    > wyłączymy silnik to zahamujemy zdecydowanie szybciej nawet bez
    > używania pedału hamulca niż jak byśmy nie robili nic.

    Wiecej powiem - wspomaganie hamulcow powinno dzialac dopoki silnik
    sie kreci a nawet pozniej, a wystarczy jechac na biegu zeby sie
    krecil.
    Wspomaganie kierownicy zazwyczaj tez pochodzi od silnika, choc
    czasem sie zdarza elektryczne.

    > No i teraz - co się może stać podczas jazdy jak się zaciągnie
    > ręczny? Czy jest to bezpieczne?

    Generalnie tak, choc trzeba zachowac uwage. moze sie okazac za
    slaby lub za mocny.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: