-
Data: 2010-03-11 13:58:52
Temat: Re: [press]toyota po raz kolejny
Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> wrote in message
news:hnagk0$l65$1@inews.gazeta.pl...
> On 2010-03-11 11:06:55 +0100, rafal <n...@g...pl>
> said:
>> "Ciekawy" artykuł właśnie przeczytałem
>> zacytuje kawałek:
>> "A co może zrobić sam kierowca? -- Nie wolno wyłączyć silnika.
> Tak, jeśli problemem jest brak hamowania, to to prawda.
Nieprawda. Nie bedzie "braku hamowania", bo wspomaganie nie skonczy sie od
razu, a na awaryjne hamowanie spokojnie starczy. A nawet bez wspomagania,
samochod hamuje. Tyle, ze duzo slabiej.
> Jeśli problemem jest niemożność wysprzęglenia, to to bzdura.
>> Jeżeli wyłączymy silnik, przestaje działać wspomaganie hamowania
> To prawda.
Nieprawda.
>> i kierownicy
> To też prawda.
> I tu chłop ma rację, bo przeciętny kierowca nie jest przyzwyczajony do
> używania niesprawnego samochodu. Malucha da się (wyhamować bez
> wspomagania), bo to jakieś 5-6 cetnarów. Nowoczesne kombi waży jakieś 4
> razy więcej...
Jechalem kiedys samochodem, w ktorym popsulo sie wspomaganie hamulcow
(pompe szlag trafil) i bylem w stanie hamowac. Auto wazace kolo 1400 kg.
>> Co zatem możemy robić? Zbigniew Weseli tłumaczy, że gdy po wciśnięciu
>> sprzęgła, wrzuceniu na luz i rozłączeniu silnika nie da się zahamować,
> To oznacza awarię hamulców.
> Czyli wyłączenie silnika nie poprawi sytuacji.
>> to trzeba próbować zaciągnąć ręczny hamulec."
> To cymbał.
> Trzeba zaciągnąć, a nie próbować zaciągnąć.
>> Bez wspomagania kierownicy podczas jazdy da się przeżyć,
> Tak. Zwłaszcza, gdy problemem jest brak hamulców.
Skad ten brak?
O wiele niebezpieczniejszym przy wylaczeniu silnika moze byc zablokowanie
kierownicy niz skonczenie sie wspomagania hamulcow.
--
Axel
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.10 14:00 choczsz
- 11.03.10 14:07 PB
- 11.03.10 14:23 LEPEK
- 11.03.10 14:58 Budzik
- 11.03.10 15:10 Axel
- 11.03.10 15:13 Bydlę
- 11.03.10 16:22 Jakub Witkowski
- 11.03.10 18:43 J.F.
- 11.03.10 19:37 Tomasz Pyra
- 11.03.10 20:13 Tomasz Pyra
- 11.03.10 20:14 Tomasz Pyra
- 11.03.10 20:16 Tomasz Pyra
- 11.03.10 20:17 Tomasz Pyra
- 11.03.10 20:20 Tomasz Pyra
- 11.03.10 20:30 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=