  • Data: 2009-06-10 17:00:38
    Temat: Re: preselekcja naswietlania czy przyslony
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h0oo8s$6ff$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy zakladając że nie zależy mi na jakiejśtam głębi ostrości wygodniej
    > będzie ustawić na preselekcję czasu naświetlania i go maksymalnie skrócić
    > a przyslonę dobrać automatycznie poprzez zwiększenie EV?
    > Czy preselekcję przesłony ustawia się w takich warunkach raczej tylko na
    > statywie?

    Wybierasz to co dla ciebie jest istotne, jeśli chcesz kontrolować czy też
    uzyskać konkretną (dużą lub małą) głebię ostrości to wybierasz priorytet
    przysłony jeśli zaś ważniejszy jest dla ciebie czas to wybierasz priorytet
    czasu.

    Jeśli zaś zależy ci na jakości fotki to uczysz się podstaw, w archiwum grupy
    jest kilkaset przekierowań do stron i podręczników.
    Tylko tak zrozumiesz o co chodzi inaczej bedziesz produkował posty na grupie
    przy każdej zmianie pogody i warunków.

    Poważnie.