  • 11. Data: 2009-09-29 13:56:43
    Temat: Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    news:pan.2009.09.28.06.41.35@rudak.org...

    > No ten argument to jest w pytę: za te 5 złotych wyślesz sobie 100
    > esemesów w 5 dni i pogadasz coś kole półtorej kwadransa. Jak się chce
    > korzystać z telefonu to raczej bez sensu argument.

    przy dobrej cenie którą oni mają
    ten argument to dodatkowy atut

    czasy abonamentów powinny się skończyć
    voip jest tego przykładem

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 12. Data: 2009-09-29 14:24:33
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu zlotowinfo tak oto obwieścił(a):

    > czasy abonamentów powinny się skończyć
    > voip jest tego przykładem

    A po nich pozostać tylko postpaid..

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 13. Data: 2009-09-29 19:42:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnego razu zlotowinfo tak oto obwieścił(a):

    > A po nich pozostać tylko postpaid..

    to już nie istotne czy pre czy post
    gadam ile chcę a nie tyle ile ktoś mi każe