  • 1. Data: 2009-09-25 10:29:01
    Temat: przedłużenie umowy iPlus
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    Czy ktoś z Was przedłużał abo iPlus 60 ?
    Od 2 lat mamy po 30zł/miesiąc, a teraz podobno nie da się. Umowa na 12
    miesięcy, bez modemu (-50%).
    Pzdrowp

  • 2. Data: 2009-09-25 11:24:06
    Temat: Re: przedłużenie umowy iPlus
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "owp" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z Was przedłużał abo iPlus 60 ?
    > Od 2 lat mamy po 30zł/miesiąc, a teraz podobno nie da się.

    No to skoro iPlus zmienil warunki przedluzenia,to i Ty zmienisz operatora.
    Znajac zycie chyba nei beda za bardzo zatrzymywac dla tych 30 zl :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-09-25 20:01:39
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > No to skoro iPlus zmienil warunki przedluzenia,to i Ty zmienisz operatora.
    > Znajac zycie chyba nei beda za bardzo zatrzymywac dla tych 30 zl :)

    No ale wcześniej też nie było to reklamowane, że można dostać 50% upustu,
    jak się przedłuża bez modemu. Czytałem, że jeszcze przed wakacjami ktoś tak
    przedłużał, może nadal jest taka opcja, tylko trzeba pomęczyć...? Wystarczy
    1GB.
    Jeśli nie, to czy jest alternatywa ?
    Wiem, że play ma 30zl za 28 dni na kartę, ale wolałbym plusa albo orange
    (zasięg na wakacjach).
    Pzdr
    owp