  • 1. Data: 2009-09-25 07:58:42
    Temat: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy cos sie zmienilo w tej materii a dotyczacej waznosci konta po
    doladowaniu:

    1. PlayFresh - po dowolnym doladowaniu przedluza waznosc konta na 355
    dni

    czy u innych cos sie zmienilo, ze np. za kwote 5-10 zl mozna miec
    dlugo wazne konto? Ceny wiem, ze spadly do poziomu playfresh a czy
    waznosci wgledem doladowania?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-09-25 08:22:04
    Temat: Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > czy u innych cos sie zmienilo, ze np. za kwote 5-10 zl mozna miec
    > dlugo wazne konto? Ceny wiem, ze spadly do poziomu playfresh a czy

    zmienic raczej nie, ale gadu doszlo i ma inne terminy
    http://www.gaduair.pl/doladowania/

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 3. Data: 2009-09-25 08:39:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 25 Sep 2009 10:22:04 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > zmienic raczej nie, ale gadu doszlo i ma inne terminy
    > http://www.gaduair.pl/doladowania/

    A ktoś tego używa? Jak mozna uzywać coś, co większosć czasu nie działa?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2009-09-25 13:59:28
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 25 Sep 2009 09:58:42 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > czy u innych cos sie zmienilo, ze np. za kwote 5-10 zl mozna miec
    > dlugo wazne konto? Ceny wiem, ze spadly do poziomu playfresh a czy
    > waznosci wgledem doladowania?

    Niestety, rewolucyjnych zmian wciąż nie ma.
    Jeśli korzystasz z komórkowego internetu, to wartą zainteresowania jest
    tylko oferta "darmofon" w mBank-mobile, gdzie kupując starter za 50 zł
    masz 5 zł na koncie, konto ważne przez rok, dość niezłe ceny połączeń i
    co miesiąc pakiet darmowych megabajtów do wykorzystania.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-09-26 19:50:08
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    On 25 Wrz, 10:39, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > A ktoś tego używa? Jak mozna uzywać coś, co większosć czasu nie działa?
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel

    waldek jak ci nie działa to idź do lekarza :)

    może cos tam postawi za leki :)

    gaduair bije Play na głowę. 23 zeta za minute (przy doladowaniu przez
    internet) chyba taniej nie ma nigdzie, plus długie terminy po
    doładowaniu.

  • 6. Data: 2009-09-26 21:24:31
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu AmtoPm tak oto obwieścił(a):

    > gaduair bije Play na głowę. 23 zeta za minute (przy doladowaniu przez
    > internet)

    Bije nie bije. Mówisz 23 gr/min, faktycznie taniej, net też jest tańszy.
    A teraz pytania:
    Są darmowe smsy do wszystkich?
    Ile kosztują rozmowy na stacjonarne, może też 5gr/min?
    Masz minutę za dwie przychodzące?

    Wolny wybór..

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 7. Data: 2009-09-27 10:19:46
    Od: Misiu <m...@y...com>

    AmtoPm pisze:

    > gaduair bije Play na głowę. 23 zeta za minute (przy doladowaniu przez
    > internet) chyba taniej nie ma nigdzie, plus długie terminy po
    > doładowaniu.

    Roczny koszt utrzymania numeru w Play to 5 zł, w GaduAIR to 40 zł, brak
    roamingu w GaduAir + rozwiązywanie problemów przez BOK gaduAir w ciągu
    mniej więcej 2 - 3 miesięcy.

    Co z tego, że GaduAIR jest usługą w miarę tanią (choć relatywnie droższą
    niż Play, bo tam jest więcej bonusów) skoro jest robiona przez totalnych
    amatorów. Ludzie narzekają na Playa, a strach pomyśleć co by się działo
    na grupach gdyby nagle kilkaset tysięcy ludzi znalazło w GaduAIR i
    powiedzmy kilka procent doświadczyłoby problemów.

    --
    http://voip.stegny.net

  • 8. Data: 2009-09-27 19:19:13
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > masz 5 zł na koncie, konto ważne przez rok, dość niezłe ceny połączeń i
    > co miesiąc pakiet darmowych megabajtów do wykorzystania.

    Nie ma już tej oferty :(
    http://mbankmobile.pl/promocje/promocja5.html

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 9. Data: 2009-09-28 06:41:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 27 Sep 2009 12:19:46 +0200, Misiu napisał(a):

    > Roczny koszt utrzymania numeru w Play to 5 zł, w GaduAIR to 40 zł,

    No ten argument to jest w pytę: za te 5 złotych wyślesz sobie 100
    esemesów w 5 dni i pogadasz coś kole półtorej kwadransa. Jak się chce
    korzystać z telefonu to raczej bez sensu argument.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 10. Data: 2009-09-28 08:32:24
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 27 Sep 2009 21:19:13 +0200, Mentos napisał(a):

    > Nie ma już tej oferty :(
    > http://mbankmobile.pl/promocje/promocja5.html

    No to zlikwidowali jedyną sensowna taryfę w swojej ofercie.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof