  • Data: 2011-10-22 20:44:37
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: "jack" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kolego jak nie wiesz to nie pisz głupot.:
    "to tylko pogratulowac. normalni kierowcy 4,5 h prowadza i 4,5 h spia "
    Jadąc w podwójnej obsadzie doba pracy ma 30h.:
    4,5h jazda 1 kierowca,4,5jazda drugi,4,5 jazda 1,4,5 jazda drugi=18h w szoferce
    do tego 2 razy w tyg.jazda 20h[czyli po 10kazdy]
    Do tego min.9h odpoczynku czyli łózko.

    Jadąc w pojedynczej po 4,5h musze mieć przerwe min.45min dopiero jazda 4,5h max.
    2 razy w tyg.mogę jechać 10h w cyklu:
    4,5h jazda 45min.pauza 4,5h jazda 45min.pauza 1h jazda.
    Problem jest jazda w uni,do tego na tachografie cyfrowym gdzie masz zapisane
    wszystkie "grzeszki":przekroczenie predkości,czasu pracy,czasu jazdy itp.
    Wyobraz sobie ze przekraczasz np.predkość w Polsce,śłowacji,czy Rumuni,jedziesz
    np.do Niemiec i masz kontrol BAG .
    Kontrolują 28 dni do tyłu,w Polsce dostajesz 500zł a w Niemczech za to samo 500e.
    To boli i niemca nie interesuje ze to było w Polsce.
    I połowa wypłaty poszła.
    pozdro.jack

    ps.dziwie sie dupką co jezdza za 3,5tys.po europie.
    Ja olałem prace za 5,5tys. w tym tydz,wolnego.
    Szwab nie wejdzie do auta za 2000e,bedąc co dzień w domu.
    Na dalekie trasy od.3000e.
    Szanujmy sie.