  • Data: 2011-10-23 00:38:49
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-22, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:
    > Spora część opóźnienia (jak nie 90%) to sprawka klientów, a nie warunków
    > drogowych. Te imbecyle z którymi jechałem potrzebowali godziny(!) z
    > hakiem na postój pt. wc i jedziemy dalej.

    Tu jest duża przewaga jazdy tirem. Jak przegniesz dużo w autobusie to
    co? szukać noclegu w motelu dla 30-40 osób? Koszty, ich stracony czas
    itd.

    A towar. Najczęściej nic się kompletnie nie stanie jak zamiast dojechać
    po poludniu dojedzie nastepnego dnia z samego rana (no chyba, ze
    awizacje, kurierka albo podobne). No i towar śpi razem z tobą, nie trzeba
    dodatkowo płacić za jego zakwaterowanie ;)

    > Firma w której pracuję żyje między innymi z nadzorowania flot. Czego to
    > ludzie nie wymyślą, żeby ukraść parę litrów paliwa czy pojechać trochę
    > dłużej niż można...

    Wiadomo. Tez w trasie widzę na własne oczy i słyszę różne rzeczy. Grunt,
    że ktoś jednak nad tym pracuje i powoli zmiany idą w dobrym kierunku.

    Jak dla mnie to przede wszystkim powinno się rozszerzyć funkcjonalność
    prawa jazdy. Wsadzić mu czipa tak, żeby spełniało funkcję również karty
    kierowcy. Przestaliby jezdzic niektórzy na nie swoich kartach. No ale
    do tego pewnie akurat jeszcze daleko.

    --
    WildS