  • Data: 2011-10-22 22:29:52
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-22, mister <b...@e...com> wrote:
    > jezeli potrafisz tyle czasu nie spac a miedzy czasie prowadzic autobus
    > ... to tylko pogratulowac. normalni kierowcy 4,5 h prowadza i 4,5 h spia
    > w lezance.

    Tu się mylisz. Spać w trakcie jazdy na leżance nie można. Możesz sobie
    próbowac kimac na fotelu albo w nocy w czasie jazdy bo wtedy nie da sie
    tak łatwo wylornetkować.

    Juz ci tu ponizej ktos napisał, doba trwa 30h w tym 9h na spanie gdzie
    śpią wszyscy na raz.
    Kierowcy zmieniają się co max 4,5h bez żadnych przerw. Prowadzisz lub
    siedzisz na fotelu pasazera do 18h.

    > nie porownuj podwojnej obsady w autobusie i w ciezarowce. w autobusie
    > nie jestes skazany na zycie przez kilka dni na 2 m^2 z obcym (zazwyczaj)
    > facetem.

    Policzmy. Trasa do UK to okolo 13 godzin czasu jazdy od granicy z PL dla
    ciezarowki. Dla Autobusu minimalnie krócej bo jezdza max o 10km/h szybciej
    Czyli jadąc z PL do UK wykorzystujesz 18h prowadzenia praktycznie na
    maksa, odpoczywasz i potem wracasz znowu 18h i tak caly tydzien np.

    Z kim spędzasz ten czas? z pasazerami, pilotem, drugim driverem z przodu
    autobusu, jedynie spisz w pokoju motelowym ewentualnie, byc moze w
    jedynce ale nie koniecznie ;)

    > dokladnie, a jak jedziesz z wycieczka 10 dniowa do chorwacji to musisz
    > tam odlezec swoje na plazy. :/

    Pytanie ile wtedy zarobisz, jak trafisz na firme co za dniówki płaci to
    żyć nie umierać

    --
    WildS