  • Data: 2011-10-22 22:54:58
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-22, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:
    > Optymista... Przykład, który widziałem na własne oczy: Kierowcy
    > startowali z Sulejówka, dojazd do Wawy na dziewiątą rano. Z Wawy udało
    > się wyjechać jakoś koło jedenastej, potem parę nie planownanych postojów
    > po drodze. Przed granicą: tarczki do śmieci i jedziemy dalej do Splitu.
    > W sumie kierowcy wyszli z domu koło szóstej rano, do hotelu trafili koło
    > szesnastej następnego dnia...

    ja przedstawiłem sytuacje "po legalu".

    Na tarczkach to wiadomo, ze rozne rzeczy się mogą dziać. Kolejny minus
    autobusów dla mnie. Bo przecież nie powiesz 40 ludziom, że teraz idziesz
    zrobić 9h pauze bo ci sie czas skonczyl. Przeginasz całe godziny i
    opisujesz albo tarczki za okno i jazda.

    Ja tam nie zatrudnilbym sie w tej chwili na trasy na unię do firmy co ma
    auta na tarczki. Teraz jest mi dane pracowac w firmie gdzie są same
    cyfrowe i tacho to świętość.

    --
    WildS