  • Data: 2011-10-21 07:21:11
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > No, wskazane dokladne przemyslenie bo przynajmniej moim zdaniem nie ma
    > co robic CE na zapas do jazdy autobusem albo D na zapas do jazdy
    > "tirem".
    I tu się nie zgodzę.
    Egzamin teoretyczny będzie trudniej zdać...

    No chyba, ze chcesz zrobic C, potem D (bo mając C kurs na D
    > jest znacznie krótszy - jesli sie nic nie zmienilo to 20h zamiast 60)
    40 zamiast 60

    > zgadza sie.
    > Na twoim miejscu albo od razu szukalbym kasy z UP np. albo zrobił C i
    > cisnął ich o zasponsorowanie E do C albo D albo kwalifikacji.

    Taaak. Musisz być bezrobotnym lub mieć co najwyżej średnie wykształcenie lub
    mieć powyżej 50 lat.
    Chciałem robić KW i nie spełniam warunków, więc czekam cierpliwie. Kiedyś to
    się musi zmienić, bo kierowców wciąż ubywa... :)
    WOJO