  • Data: 2011-10-20 14:35:56
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-20 14:17, Kamil 'Model' pisze:
    > A jakie doświadczenie masz mieć rozwożąc paczki?? Masz prawko, nie
    > jesteś karany, jakoś jeździsz to nic więcej nie potrzeba. No może
    > przydaje się troszkę siły.
    > Sam kiedyś jeździłem przez 8 miesięcy w DPD. Terenu swojego nauczyłem
    > się w tydzień (w sensie, że po tygodniu wiedziałem mniej więcej o której
    > godzinie będę w jakimś tam miejscu). Towaru miało się czasem na pace za
    > parędziesiąt tysięcy albo i więcej. Woziłem telefony, telewizory czy
    > inny sprzęt AGD/RTV, opony, papiery z banków itp. Ważne było dla DPD aby
> [...]

    Skąd ja to znam... weksla nie podpisywałem, z pobraniami trochę strachu
    było, bo jeździłem w zastępstwie po wiochach przy Gliwicach i na tych
    wsiach różnie bywa... plusem są napiwki ;-) a od stopu do stopu masz
    20km i czasami trzeba niemiłosiernie zapieprzać. Teraz na jednym stopie
    mam ok 20 paczek i jest o niebo lepiej.

    Udało mi się odłożyć trochę kasy i może mi starczy na kat D i kwalifikację.