  • Data: 2011-10-20 14:48:06
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-20 14:16, WildS pisze:
    > Zalezy co chcesz robic. Czy jezdzic autobusem czy zestawem.
    > Na samo C nie znajdziesz raczej nic ciekawego za ciekawe pieniądze.
    > Ciekawe oferty zaczynają się od C+E. Bez doświadczenia też da się
    > znaleźć pracę, niektóre firmy biorą na przyuczenie.

    Fakt - na C rzadko się trafiają jakieś sensowne oferty. Wszystko ma
    jakieś plusy i minusy, ale myślę, że bus będzie lepszym wyborem.

    > Bierz tez pod uwagę, ze bedziesz musiał zrobić kwalifikacje wstępną
    > (kilka tys. PLN)

    wiem o tym... bez tego to mogę sobie prywatnie jeździć...
    Cholernie żałuję, że prawko tak późno zrobiłem, bo jakbym miał już D
    przed 2008r to nie musiałbym dokładać tej kasy. W sumie tez mogło być
    gorzej, bo mam 26 lat więc mogę mieć kwalifikację przyspieszoną (to
    zaledwie 140 godzin zamiast 280). Jak coś palnąłem albo coś się zmieniło
    to korekta byłaby wskazana :)

    Pozdrawiam,
    Mateusz