  • Data: 2011-10-20 15:05:01
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-20 14:39, J.F pisze:
    > Mysle ze musisz zaczac od spytania sie co chcesz robic.
    > Pasazerow w MPK wozic, turystow po Europie, chleb do sklepow, towary w
    > blizszej okolicy, czy prawdziwym TIR - czyli za granice.

    Póki co to jestem w o tyle dobrej sytuacji, że mogę powiedzieć, że nic
    mnie w kraju nie trzyma. Nie wiem też czy mając C+E automatycznie mam
    kategorię D+E? chyba tak nie ? coś czuję ze na samym D bym nie skończył,
    bo coraz więcej przewoźników wymaga takiej kategorii.
    > No i pamietaj o historii - pewien pan wyrobil sobie c+e, moze jeszcze w
    > wojsku, potem jezdzil malymi dostawczakami, az mu sie nagle firma
    > zreorganizowala, grzebneli w papierach i przesadzili na 40t zestaw. A on
    > ... sie boi :-)
    Weź mi nawet o woju nie mów... jakbym miał B jak poszedłem, to C bym
    zrobił bezpłatnie zapewne... ale trudno.

    Poza tym, czego tu się bać ? jakbym się bał, to bym się nawet z yarisa
    do mastera nie przesiadł... ale to już indywidualna sprawa ;)

    Pozdrawiam,
    Mateusz