    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pradu za duzo
    Date: Tue, 25 Apr 2023 22:32:40 +0200

    On Tue, 25 Apr 2023 21:50:46 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Tak i te właśnie były ostatnio _WYŁĄCZANE_ w priorytecie, nie wiatraki.

    komunikat mowił o redukcji generacji zrodel OZE przyłaczonych do 110kV
    i średniego napięcia.
    Mowisz, ze najpierw kazali wyłaczyc duze PV?

    Swoja drogą - oni juz o 9 rano wiedzieli ze bedzie za duzo o 3GW ?

    https://www.pse.pl/biuro-prasowe/aktualnosci/-/asset
    _publisher/fwWgbbtxcZUt/content/pse-polecily-redukcj
    e-generacji-zrodel-oze-ze-wzgledow-bilansowych

    > Na pewno.

    > Niedokońca. Wiatrak czasem potrzebuje "wskrzeszenia" :)

    To znow chyba asynchroniczy sie przydaje?

    > Podejrzewam że za nim stoi kilka/naście milionów :D

    Głosów, czy złotych?
    Jak sie nie chce dzielic, to złotówki mało ważne :-)

    > To będziesz płacił 10zł/kW :D
    > Teraz ić zagłosuj na PiS jak co roku :)
    > (Obajtek ostatnio: Nie możemy obniżyć ceny paliwa bo to doprowadzi do
    > paraliżu kraju) Hłehłełe.

    Jakies dementi składał, ale jeszcze nie czytałem :-)

    J.