  • 21. Data: 2009-06-01 09:09:48
    Temat: Re: pracownicy Canona
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Jakub Jewuła napisał(a):
    [...]
    > Ja pisze o firmach _prywatnych_ z konkretnym wlascicielem, a nie
    > socjalistycznych
    > potworkach

    Czyli piszesz o idealnie sferycznej krowie pulsującej ruchem
    harmonicznym w próżni - większość dużych firm to spółki akcyjne i o
    żadnym *konkretnym* właścicielu raczej nie ma mowy.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 22. Data: 2009-06-01 09:14:48
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > harmonicznym w próżni - większość dużych firm to spółki akcyjne i o
    > żadnym *konkretnym* właścicielu raczej nie ma mowy.

    I TO wlasnie nie jest zdrowe, co widac na zalaczonym obrazku.

  • 23. Data: 2009-06-01 09:17:41
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 11:07:03 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Licze na inteligencje czytajacych.

    Aha, a próbowałeś, tak bez liczenia, wyrażać się jasno i konkretnie?
    Wiesz, żeby ci mniej inteligentni też mieli szansę.
    I jeszcze coś o socjalistycznych bankach:
    http://banki.onet.pl/1981297,wiadomosci.html
    Piotr

  • 24. Data: 2009-06-01 09:22:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 01 Jun 2009 11:09:48 +0200, Jan Rudziński napisał(a):

    > Czyli piszesz o idealnie sferycznej krowie pulsującej ruchem
    > harmonicznym w próżni - większość dużych firm to spółki akcyjne i o
    > żadnym *konkretnym* właścicielu raczej nie ma mowy.

    Ależ wręcz przeciwnie, właściciele w każdym momencie są bardzo wyraźnie
    określeni. A to, że nie bardzo dbają o swoje pieniądze, to powinien być ich
    problem.
    Problem innych jest taki, że pozwolono takim korporacjom wyrosnąć do takiej
    skali, że ich upadek może spowodować wywalenie na bruk całych miast, czego
    boją się politycy, bo te miasta też głosują.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 25. Data: 2009-06-01 09:29:30
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Aha, a próbowałeś, tak bez liczenia, wyrażać się jasno i konkretnie?
    > Wiesz, żeby ci mniej inteligentni też mieli szansę.

    Probowalem. Nie ma to sensu.
    Kto ma rozumiec ten rozumie zawsze, reszcie niz nie pomoze.

    > I jeszcze coś o socjalistycznych bankach:
    > http://banki.onet.pl/1981297,wiadomosci.html

    Ano.

  • 26. Data: 2009-06-01 09:31:51
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ależ wręcz przeciwnie, właściciele w każdym momencie są bardzo
    > wyraźnie określeni. A to, że nie bardzo dbają o swoje pieniądze, to
    > powinien być ich problem.

    Napisz jak mozesz dbac o "swoje pieniadze" majac 0.00001% akcji jakiejs
    firmy?

    > Problem innych jest taki, że pozwolono takim korporacjom wyrosnąć do
    > takiej skali, że ich upadek może spowodować wywalenie na bruk całych
    > miast, czego boją się politycy, bo te miasta też głosują.

    A to jest osobna kwestia.

  • 27. Data: 2009-06-01 09:47:38
    Od: "Hektor" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał

    > Piękny ideolo-bełkot, dawno nie słyszałem czegoś równie dobrego...
    > Twoje słowa potwierdzają liczne podwyżki uposażeń prezesów i członków
    > zarządów, w chwili gdy ich firmy plajtują i zwalniają ludzi. To można
    > wymyślić tylko na leżąco.
    > Ale większość trutni "na stanowiskach" ucałuje cię za to "zrozumienie"
    > z dubeltówki.

    Ludzie, naprawdę jest z Wami tak źle, że jak nie ma stada emotikonów to
    wszystko bierzecie na serio?

    Zbigniew Kordan

  • 28. Data: 2009-06-01 10:03:48
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 11:29:30 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Probowalem. Nie ma to sensu.
    > Kto ma rozumiec ten rozumie zawsze, reszcie niz nie pomoze.

    > Ano.

    :-)
    Jasne.
    Chciałbym cię jednak zachęcić do dalszych prób, bowiem czasem może być
    tak, że to ty nie rozumiesz, pomimo, że ci się wydaje.
    I jeszcze jedna instytucja, gdzie realizuje się niewidzialna reka
    rynku: "to w socjalistycznych firmach."
    http://pl.indymedia.org/pl/2009/01/42016.shtml
    Piotr

  • 29. Data: 2009-06-01 10:04:47
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Tadeusz wrote:

    > akurat ma racje
    > tyle naszych pieniędzy ile zmarnowły stocznie czy PKP
    > wystarczy żeby czegoś od nich wymagać...

    Jeszcze prosze poruszyc temat górników, którzy pracują cieżko, ale emeryture
    maja fundowaną przez innych...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 30. Data: 2009-06-01 10:07:18
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Piotr wrote:

> [...]
    > wymyślić tylko na leżąco.
    > Ale większość trutni "na stanowiskach" ucałuje cię za to "zrozumienie"

    Nie poPiSuj się, ten bełkot działa tylko na ludzi z powyżeranymi szaymi
    komórkami.

    PS: Pomyśl jeszcze o naszych zachodnich granicach!

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj