  • 11. Data: 2009-06-01 06:16:41
    Temat: Re: pracownicy Canona
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości
    news:gvu37c$avl$1@inews.gazeta.pl...
    > niewolnictwo w XXIw, czy przeciwdzialanie kryzysowi?
    >
    > http://gadzetomania.pl/2009/05/31/pracownikom-canona
    -nie-wolno-siadac/

    a Canoniarze dorabiają takiego skur... który zabrał ludziom krzesła....

  • 12. Data: 2009-06-01 06:31:05
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > A Ty? Wycalowales juz portrety Rockefellera, Mellona i Morgana?
    > No i akutalnego prezesa FED? ;)

    Pomyliles adres. No ale czego wymagac od socjalisty.

    > No i co z tego? Ale to nie znaczy, ze z boku nie moze
    > stac krzeslo/fotel, na ktorym na chwile moze usiasc
    > ktos, komu np. slabo sie zrobilo. Postoj 8 godzin
    > przy monotonnej pracy. Non stop. Przy tasmie.

    Kazdy jest sutenerem swojego losu.

    > Ale to jeszcze nic. Natomiast nadzorowanie tempa
    > chodzenia to juz przegiecie totalne. Typowa azjatycka
    > mentalnosc satrapy. Koreanczycy pod Wroclawiem juz
    > pokazywali takie numerki. Tyle, ze im ludzi do pracy
    > na takich warunkach za nedzne pieniadze braklo. :)

    No wlasnie - jak widzisz nie ma obowiazku pracy najemnej
    - kazdy moze nie pracowac jak nie chce.

    > Akurat. I dodatkowo stymulacja masazem przez mloda dlugonoga
    > sekretarke? ;)

    Albo sekretarza - nie badz homofobem ;)

  • 13. Data: 2009-06-01 06:32:27
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    U nas nikt nawet nigdy nie pomyslal zeby dac ludziom krzesla.
    Wyglada na to ze bylismy pierwsi niz Dżaponce - jestem lesnikiem.

  • 14. Data: 2009-06-01 07:45:41
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 07:02:08 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Kazde stanowisko pracy jest zoptymalizowane pod wzgledem wydajnosci.
    > Prezes ma myslec, a to (byc moze) najlepiej wychodzi mu na lezaco...

    Piekny ideolo-bełkot, dawno nie słyszałem czegoś równie dobrego...
    Twoje słowa potwierdzają liczne podwyżki uposażeń prezesów i członków
    zarzadów, w chwili gdy ich firmy plajtują i zwalniają ludzi. To można
    wymyślic tylko na leżąco.
    Ale wiekszość trutni "na stanowiskach" ucałuje cię za to z dubeltówki.
    Piotr

  • 15. Data: 2009-06-01 07:46:54
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 07:02:08 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Kazde stanowisko pracy jest zoptymalizowane pod wzgledem wydajnosci.
    > Prezes ma myslec, a to (byc moze) najlepiej wychodzi mu na lezaco...

    Piękny ideolo-bełkot, dawno nie słyszałem czegoś równie dobrego...
    Twoje słowa potwierdzają liczne podwyżki uposażeń prezesów i członków
    zarządów, w chwili gdy ich firmy plajtują i zwalniają ludzi. To można
    wymyślić tylko na leżąco.
    Ale większość trutni "na stanowiskach" ucałuje cię za to "zrozumienie"
    z dubeltówki.
    Piotr

  • 16. Data: 2009-06-01 08:15:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bronek Kozicki wrote:

    > przypuszczam, że nie jest to specjalnie oryginalne. Japończycy mają
    > świra na punkcie pracy.

    mogli by w dziale projektowania dać jakieś hasła zachęcające do testowania
    produktów przed wypuszczeniem na rynek. :)

  • 17. Data: 2009-06-01 08:32:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    K.M.C. pisze:
    > "Pracownikom Canona nie wolno siadać!

    Jak się pracownicy o tym dowiedzieli, wyrwali sobie włosy z żałości... i
    stąd włosy w Canonach :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 18. Data: 2009-06-01 08:36:20
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Piotr wrote:

> [...]
    > wymyślić tylko na leżąco.
    > Ale większość trutni "na stanowiskach" ucałuje cię za to "zrozumienie"

    Gdybys wogole myslal ;) to bys widzial, ze "liczne podwyżki uposażeń
    prezesów
    i członków zarządów, w chwili gdy ich firmy plajtują i zwalniają ludzi." to
    socjalistycznych firmach.

    Ja pisze o firmach _prywatnych_ z konkretnym wlascicielem, a nie
    socjalistycznych
    potworkach - w takiej firmie gdy plajtuje przede wszystkim wlasciciel nie ma
    kasy.

    No ale musialby myslec...

  • 19. Data: 2009-06-01 08:57:17
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 10:36:20 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

> [...]
    > socjalistycznych
    > potworkach - w takiej firmie gdy plajtuje przede wszystkim wlasciciel nie ma

    W twoim tekscie pierwotnym nie ma nic o "_prywatnych_". Rozumiem, że
    sobie myślisz, a tylko część "myśli" upubliczniasz, reszta zostaje w
    głowie. To cenne, ale utrudnia komunikację.
    Nie chciało mi się szukać, więc mam tylko o jednym upadającym
    socjalistycznym banku:
    http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5801022,Upadajac
    e_banki_wydaja_pieniadze_podatnikow_na_zbytki.html
    Piotr

  • 20. Data: 2009-06-01 09:07:03
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > W twoim tekscie pierwotnym nie ma nic o "_prywatnych_". Rozumiem, że
    > sobie myślisz, a tylko część "myśli" upubliczniasz, reszta zostaje w
    > głowie. To cenne, ale utrudnia komunikację.

    Licze na inteligencje czytajacych.

    > Nie chciało mi się szukać, więc mam tylko o jednym upadającym
    > socjalistycznym banku:
    > http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5801022,Upadajac
    e_banki_wydaja_pieniadze_podatnikow_na_zbytki.html

    Dokladnie o tym pisze.
    Wyobrazasz sobie cos takiego w upadajacej prywatnej firmie?