  • 11. Data: 2011-11-15 23:46:32
    Temat: Re: praca
    Od: Piblokto <t...@g...pl>

    W dniu 2011-11-15 23:27, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Pewnie nie podali zarobkow, to nic dziwnego, ze sie nikt nie zglosil.

    Nie podali. Nie podali też żenujących wymagań jak to często bywa.
    Myślę, że nie to było powodem. Ja bym nie rezygnował tylko dlatego.

  • 12. Data: 2011-11-16 00:20:05
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-11-16 00:46, Piblokto pisze:

    > Nie podali. Nie podali też żenujących wymagań jak to często bywa.
    > Myślę, że nie to było powodem. Ja bym nie rezygnował tylko dlatego.

    Widać nikt nie chciał cyrku z wysyłaniem CV, jazdą na rozmowę aby
    dowiedzieć się, że może liczyć na 1,5 kpln.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2011-11-16 04:14:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    wowa pisze tak:

    > Ogólnie, montaż i naprawy urządzeń stacji paliw.

    kluczowym słowem jest tutaj paliw :)

    miałem na myśli serwis gdzie siedzisz w kaciapie a szef lub kierowca Ci
    donosi sprzęt zepsuty, górka rośnie, klienci dzwonią itd

    --
    Piotr

  • 14. Data: 2011-11-16 16:37:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
    >tyle, że na przykład nowe i tanie przeważnie nie nadaje się do
    >naprawy, tylko do wyrzucenia. A stare i tanie - tym bardziej :)

    >Parę lat pracowałem w serwisie (głównie audio z wyższej półki) i coś
    >tam można ukręcić, ale kokosy to to nie są. Teraz to pewnie prędzej
    >TV LCD/PLASMA, i takie tam, jakieś konsole, GSM itp.
    >No, ale to już nie jest praca dla amatora z kolbą w ręku.

    Nie wiadomo czy taki serwis kolega mial na mysli.

    Bo oczywiscie tak - taniego sprzetu nie oplaca sie naprawiac. Ten
    troche drozszy przy obecnym skomplikowaniu nadal jest praktycznie
    nienaprawialny.
    Nawet one co prawda wymagaja serwisu, ktory uzna reklamacje klienta -
    ale na tym sie kokosow nie zbije :-)

    Notebooki jeszcze naprawiaja, ale nie wiem czy to sie oplaca - u Della
    serwisant potrafi jechac 200km do klienta no i co mu zostaje - wymiana
    calej plyty glownej.
    Poki Dell placi, to mozna byc zadowolonym, ale jak dlugo to potrwa ?

    Musi byc na tyle drogi zeby sie faktycznie wszystkim
    (klientowi/producentowi) oplacalo naprawiac ... a elektroniki coraz
    wiecej, jest aparatura medyczna, samochody, tramwaje, pociagi i inne
    napedy - chocby w windach. Wielkich telewizorow (takich naprawde
    duzych, nie domowych) przybywa, automatyki na obiektach - stadiony,
    mosty, tunele. Cale systemy zarzadzania drogami. To wszystko sie
    czasem psuje i trzeba wezwac serwis. Oczywiscie gdzies tam wyzej ktos
    narzeka na rosnace koszty serwisu i stara sie je obciac :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-11-16 16:39:26
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    mówiłem np. o drukarkach, to dopiero złom...

  • 16. Data: 2011-11-16 17:24:32
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 15-11-2011 23:27, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Powitanko,

    > Pewnie nie podali zarobkow, to nic dziwnego, ze sie nikt nie zglosil.

    Wogole mam wrazenie ze w elektronice to jakas nedza panuje, ktos chce
    reperowac wiatrak za kilkadziesiat zlotych, innym szkoda 200 PLN za
    podstawowe wydawoloby sie narzedzie.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 17. Data: 2011-11-16 17:42:08
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > miałem na myśli serwis gdzie siedzisz w kaciapie a szef lub kierowca Ci
    > donosi sprzęt zepsuty, górka rośnie, klienci dzwonią itd

    Też to mam na zmianę z wyjazdami. Da się przeżyć. Ja lubię naprawiać.
    Bardziej przeraża mnie pusta kartka na ktorej powinienem zaprojektować
    jakieś ustrojstwo :) Wolę naprawiać :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 18. Data: 2011-11-16 18:52:53
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    identifikator: 20110701 wrote:

    > mówiłem np. o drukarkach, to dopiero złom...

    caly popularny sprzet elektryczno-elektroniczny to obecnie zlom.
    kiedys mozna bylo wymienic przelacznik w wiatraczku, przewinac
    uzwojenie odkurzacza, wymienic przekaznik w sterowniku pralki,
    naprawic uklad odchylania w tv, czy uzupelnic tusz w drukarce,
    a teraz? wszystko gotowe, zintegrowane moduly, czesto zabudowane
    w nierozbieralnym kompozycie, a jak juz cos mozna rozebrac,
    to zminiaturyzowane smd (witamy koszty montazu/produkcji) zniecheca
    serwis do probowania czegokolwiek poza wymiana calego modulu.
    glupia glowica w drukarce atramantowej jest tak oszczednie zrobiona,
    ze koroduje razem z koncem tuszu. to samo telefony, tez sie wymienia
    na nowe caly czas, a nie naprawia, a biznes sie kreci.
    niedlugo dostaniemy samochod za zlotowke, a pozniej bedziemy
    placic za serwis non-stop jak za zloto...

  • 19. Data: 2011-11-16 19:52:47
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości
> [...]

    Nowa Kyocera FS 1120D kosztuje 499zł, bęben światłoczuły na 100 tys. stron
    kosztuje 580zł.
    Wymieniać bęben czy kupić nową? ;-)

  • 20. Data: 2011-11-16 20:47:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nom" napisał w wiadomości grup

    >Nowa Kyocera FS 1120D kosztuje 499zł, bęben światłoczuły na 100 tys.
    >stron kosztuje 580zł. Wymieniać bęben czy kupić nową? ;-)

    Nie wiem jak bebny, ale bywalo i tak ze fabryczny cartridge ma mniej
    tuszu/toneru i starcza na znacznie mniej stron niz kolejne .. kupione
    za ciezkei pieniadze :-)

    J.