eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapracaRe: praca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: praca
    Date: Wed, 16 Nov 2011 17:37:45 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <ja0osq$jj2$1@news.onet.pl>
    References: <j9tim0$c0g$1@node2.news.atman.pl> <j9toe2$91i$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: azc164.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1321461466 20066 83.27.140.164 (16 Nov 2011 16:37:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Nov 2011 16:37:46 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j9toe2$91i$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:620527
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j9toe2$91i$...@n...onet.pl...
    >tyle, że na przykład nowe i tanie przeważnie nie nadaje się do
    >naprawy, tylko do wyrzucenia. A stare i tanie - tym bardziej :)

    >Parę lat pracowałem w serwisie (głównie audio z wyższej półki) i coś
    >tam można ukręcić, ale kokosy to to nie są. Teraz to pewnie prędzej
    >TV LCD/PLASMA, i takie tam, jakieś konsole, GSM itp.
    >No, ale to już nie jest praca dla amatora z kolbą w ręku.

    Nie wiadomo czy taki serwis kolega mial na mysli.

    Bo oczywiscie tak - taniego sprzetu nie oplaca sie naprawiac. Ten
    troche drozszy przy obecnym skomplikowaniu nadal jest praktycznie
    nienaprawialny.
    Nawet one co prawda wymagaja serwisu, ktory uzna reklamacje klienta -
    ale na tym sie kokosow nie zbije :-)

    Notebooki jeszcze naprawiaja, ale nie wiem czy to sie oplaca - u Della
    serwisant potrafi jechac 200km do klienta no i co mu zostaje - wymiana
    calej plyty glownej.
    Poki Dell placi, to mozna byc zadowolonym, ale jak dlugo to potrwa ?

    Musi byc na tyle drogi zeby sie faktycznie wszystkim
    (klientowi/producentowi) oplacalo naprawiac ... a elektroniki coraz
    wiecej, jest aparatura medyczna, samochody, tramwaje, pociagi i inne
    napedy - chocby w windach. Wielkich telewizorow (takich naprawde
    duzych, nie domowych) przybywa, automatyki na obiektach - stadiony,
    mosty, tunele. Cale systemy zarzadzania drogami. To wszystko sie
    czasem psuje i trzeba wezwac serwis. Oczywiscie gdzies tam wyzej ktos
    narzeka na rosnace koszty serwisu i stara sie je obciac :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: