  • 21. Data: 2011-11-20 14:26:19
    Temat: Re: praca
    Od: " nenik" <n...@N...gazeta.pl>

    identifikator: 20110701 <N...@g...pl> napisał(a):

    > no muszę Wam powiedzieć, że jeśli chodzi o elektronikę, to masa pracy jest w
    > serwisie, wiem, że zatrudniani są kolesie, ale może to się kiedyś zmieni...
    > wszystko, nowe stare drogie tanie, wszystko się chrzani... jakby Ktoś
    > poszukiwał pracy to w tych dziedzinach...
    >
    > taka poświąteczna refleksja.

    Tak zle to chyba nie jest , kierownik serwisu u operatora gsm jakies 10 lat
    temu bral ponad 5 , praca typu wymien telefon na nowy lub wcisnij kit
    klientowi o mikropeknieciach z powodu upadku .

    Z tego co wiem to samodzielni serwisanci w kraju ktorzy podczepili sie pod
    kilka firm i wymieniaja styczniki , bezpieczniki , tez zle nie maja .

    Prawdziwych serwisow typu wymiana bga , roentgen to za wiele u nas nie ma , a
    ceny ich uslug wskazuja ze kreca dobrze .

    Ostatnio rozmawialem z osoba ktora podczepila sie do serwisow w UK ,
    sprowadza graty ktorych nie oplaca sie naprawiac i utylizuje je na allegro ,
    sprowadza TV , AGD , RTV , puszcza wszystko bez grzebania w srodku , ja tego
    nie oceniam , stwierdzam tylko fakty .

  • 22. Data: 2011-11-20 18:12:47
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Użytkownik "nom" napisał w wiadomości grup
    > Nie wiem jak bebny, ale bywalo i tak ze fabryczny cartridge ma mniej
    > tuszu/toneru i starcza na znacznie mniej stron niz kolejne .. kupione za
    > ciezkei pieniadze :-)

    Bo się tanie kupuje do domu na małe ilości wydruków.
    Kupiłem laser Xeroxa kolorowy i za 2 miesiące będzie 2 lata jak go mam,
    startówki wydrukowały 300 stron dopiero.

    Na duże przebiegi droższy sprzęt z tańszymi elementami eksploatacyjnymi.
    Albo Brothera :)

    --
    Irokez