  • 1. Data: 2011-11-14 07:53:25
    Temat: Zestaw "Ośla łączka"
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    Czy warto nabyć zestaw "Ośla łączka..." w celu podszkolenia z
    elektroniki, czy może pojawiło się na rynku coś lepszego?

    Skończyłem dawno temu techniku elektroniczne, ale z praktyką nie miało
    to nic wspólnego. Teraz mam wielką ochotę powrócić do tej dziedziny i
    hobbistycznie rozwijać się w tym kierunku od samego początku nastawiając
    się tylko na praktykę.

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-11-14 08:03:41
    Temat: Re: Zestaw "Ośla łączka"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Na www.cyfronika.pl widziałem sporo różnych zestawów...

  • 3. Data: 2011-11-14 08:21:09
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-14 09:03, Andrzej Lawa pisze:

    > Na www.cyfronika.pl widziałem sporo różnych zestawów...

    masz chyba na myśli zestawy do samodzielnego montażu do indywidualnych
    zastosowań.
    Szukam raczej coś w stylu właśnie "oślej łączki", czyli skrótowe
    przejście przez elementy, obwody z ich omówieniem i nałożeniem nacisku
    na praktyczne wykonanie oraz analizę wniosków. Jeśli nie pojawiło się
    coś lepszego, to na to się zdecyduję.

  • 4. Data: 2011-11-14 08:53:15
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-11-14 08:53, Krzysiek pisze:
> [...]
    > to nic wspólnego. Teraz mam wielką ochotę powrócić do tej dziedziny i
    > hobbistycznie rozwijać się w tym kierunku od samego początku nastawiając

    pamiętacie zestawy "Elektronik" z Telpodu
    :)))

  • 5. Data: 2011-11-14 08:55:47
    Od: Fox Mulder <r...@o...pl>

> [...]
    > to nic wspólnego. Teraz mam wielką ochotę powrócić do tej dziedziny i
    > hobbistycznie rozwijać się w tym kierunku od samego początku nastawiając

    Czytałem kiedyś Oślą Łączkę, gdy była publikowana w Elektronice dla
    Wszystkich. Dość jasno i przyjemnie wszystko opisane, tak więc polecam.
    Nie wiem jak z elementami, itp, dołączonymi do zestawu, pewnie taniej
    wyjdzie sobie samemu skompletować z allegro. Na początek wystarczy płyta
    stykowa i garść elementów dyskretnych (wartych grosze). Później pewnie
    będziesz miał ochotę na mikokontrolery - najłatwiej chyba jest zacząć z
    AVR, w EdW też kiedyś był kurs, o ile dobrze pamiętam.

    Pozdrawiam!

  • 6. Data: 2011-11-14 10:39:18
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-14 09:55, Fox Mulder pisze:

> [...]
    > będziesz miał ochotę na mikokontrolery - najłatwiej chyba jest zacząć z
    > AVR, w EdW też kiedyś był kurs, o ile dobrze pamiętam.

    Dokładnie, chce się douczyć podstaw elektroniki w celu późniejszej
    zabawy z mikrokontrolerami, a raczej bezproblemowego praktycznego
    wykonywania płytek z nimi. Pisałem już w C programy na mikrokontrolery,
    ale nie wiem jak zaprojektować obwody, które je wykorzysta.

    Właśnie zamówiłem ten zestaw ("Ośla łączka").

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2011-11-14 19:18:31
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "gary" <g...@c...pl> napisał w wiadomości
    > W dniu 2011-11-14 08:53, Krzysiek pisze:
    > pamiętacie zestawy "Elektronik" z Telpodu
    > :)))

    Chyba "Młody elektronik" :) pewnie że pamiętam....

    MaW

  • 8. Data: 2011-11-14 22:11:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    gary pisze tak:

    > pamiętacie zestawy "Elektronik" z Telpodu

    nom :)

    http://legendy-prl.pl/mlody_elektronik.html

    --
    Piotr

  • 9. Data: 2011-11-15 07:49:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.11.2011 20:18, MaW pisze:
    > Użytkownik "gary" <g...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chyba "Młody elektronik" :) pewnie że pamiętam....

    Ano. Miałem "piątkę". I chyba nawet jeszcze gdzieś mam ;)

  • 10. Data: 2011-11-16 09:13:22
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-14 11:39, Krzysiek pisze:
    > [...]
    >
    > Właśnie zamówiłem ten zestaw ("Ośla łączka").

    Zestaw przyszedł i spędziłem wczoraj nad nim cały wieczór. Z książeczki
    czyta się znacznie lepiej niż z pdfów. Polecam!!!