  • 1. Data: 2011-11-14 08:59:59
    Temat: RTL8309G datasheet szukam
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    Witam

    Nigdzie nie mogę znalezć datasheet do RTL8309E , może ktoś wie gdzie jest?

    Tomek

  • 2. Data: 2011-11-14 21:23:05
    Temat: Re: RTL8309G datasheet szukam
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    W dniu 2011-11-14 09:59, wilkxt pisze:
    > Witam
    >
    > Nigdzie nie mog? znalez? datasheet do RTL8309E , mo?e kto? wie gdzie jest?

    to pewnie znalazles... ale zapobiegawczo wkleje ;)

    http://realtek.info/pdf/

    nie ma G ani E ale jest kilka innych (domniemywam ze 8309 z 8306 rozni
    sie 9 i 6 portami..)

  • 3. Data: 2011-11-15 11:15:41
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    > to pewnie znalazles... ale zapobiegawczo wkleje ;)
    >

    > http://realtek.info/pdf/
    >
    > nie ma G ani E ale jest kilka innych (domniemywam ze 8309 z 8306 rozni sie
    > 9 i 6 portami..)

    Wlanie RTL8309SB datasheet mam, ale na stronie realteka pisze że wersja G
    jest mniej prądożerna, wiec chciałem wiedzieć o ile mniej, dziwna polityka
    realteka nieudostepniać datasheet własnych ukladów.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2011-11-15 11:31:03
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ożerna, wiec chciałem wiedzieć o ile mniej, dziwna polityka
    > realteka nieudostepniać datasheet własnych ukladów.

    to tak jak z appro, nikt nie ma datashetów i sdk a warczak ma...
    ;o) widać dla realteka są równi i równiejsi...

  • 5. Data: 2011-11-15 11:34:56
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Nov 2011 12:31:03 +0100, identifikator: 20110701
    <N...@g...pl> wrote:

    > to tak jak z appro, nikt nie ma datashetów i sdk a warczak ma...
    > ;o) widać dla realteka są równi i równiejsi...

    Trzeba podpisać NDA. Czy podpisują z wszystkimi? Tego nie wiem, ale
    wątpię. Czemu to służy, to też mogę się tylko domyślać.

    RobertP.

  • 6. Data: 2011-11-16 10:22:07
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik wilkxt napisał:
    [...]
    > Wlanie RTL8309SB datasheet mam, ale na stronie realteka pisze ?e wersja G
    > jest mniej pr?do?erna, wiec chcia?em wiedzieae o ile mniej, dziwna polityka
    > realteka nieudostepniaae datasheet w?asnych ukladów.

    W takich sytuacjach uznaję że produkt ma jakiś feler, np bierze ze 2
    razy mniej prądu ale ma np przepustowość gorszą ze 4 razy. To może ale
    nie musi być feler, zależnie od potrzeb ale brzydko wygląda bo "tak to
    każdy głupi potrafi" i nie ma czym szpanować.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 7. Data: 2011-11-16 10:34:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertP." napisał w wiadomości grup

    >Trzeba podpisać NDA. Czy podpisują z wszystkimi? Tego nie wiem, ale
    >wątpię. Czemu to służy, to też mogę się tylko domyślać.

    Dwie rzeczy mozna podsunac:
    a) utrudnia doszukanie sie swego wlascicielom patentow - teraz nikt
    nie wie jak to dziala, to i nie wiadomo czy patenty narusza,
    b) chyba umozliwia patentowanie w przyszlosci - bo rozwiazanie nie
    bylo opublikowane.

    J.